Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Personlig synes jeg at Wideroe.no er en av dem beste, Lufthansa er bra deg også!
Den er grei som portal for å bestille billetter, men når jeg har sett annonser for billige billetter hos Widerøe og har prød finne dem så er siten helt hjelpeløs.Personlig synes jeg at Wideroe.no er en av dem beste,
Finner ofte inkonsistens mellom innhold på forskjellige sider. For eksempel kan "våre beste priser" på forsiden og siden "våre beste priser" vise helt forskjellige priser. Har også sett helt forskjellige priser på samme destinasjon på siden "våre beste priser".
De viser stort sett bare en side med det gameldagse skjemaet for booking uansett hvor man går, ingen hjelp med hvor de faktisk flyr eller hvilke priser de har.Og British Airways.
Det vil jeg påstå at de ikke er. Franskmenn liker å snakke om å gjøre noe, ikke å faktisk gjøre det. Velger man for eksempel "Manage your reservarions" kommer man tilog AF er ikke noe å skryte av de heller. De er brukervennlige,
Og British Airways.
Synst egentig at www.sas.no er ein ganske grei side : )
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.