Air Berlin A330-200 i Tromsø - ujeee!
Først og framst.... uten Flyprat, ingen flyglede! Takk takk takk takk!!!
Secondly... D-ALPH, en Airbus 330-220. 5 år gammel, var en svipptur innom LTU (leased) før den fikk sine fine Air Berlin-farger i 2008. P&W motorer. Kom fra Paris (De Gaulle) og forlot til Paris med charterturister. Også det største flyet Polaris noen sinne har vært i nærheten av.
Se opp mot øvre høyre hjørne. Når jeg senere snakket litt med pilotene fortalte de at det var en teknikk for å miste høyde når glide-slopen er for bratt. Og vi som trodde de lekte seg nedover, det er en mening bak alt og man lærer stadig noe nytt!
(De "vinglet" nedover i et S-mønster).
Welcome!
SCHVÆÆÆR
Businessklasse hos AB
Testet og godkjent!
Testa også plassen her inne, absolutt godkjent uten yoken mellom beina!
Farvel farvel for nå!
Først og framst.... uten Flyprat, ingen flyglede! Takk takk takk takk!!!

Secondly... D-ALPH, en Airbus 330-220. 5 år gammel, var en svipptur innom LTU (leased) før den fikk sine fine Air Berlin-farger i 2008. P&W motorer. Kom fra Paris (De Gaulle) og forlot til Paris med charterturister. Også det største flyet Polaris noen sinne har vært i nærheten av.

Se opp mot øvre høyre hjørne. Når jeg senere snakket litt med pilotene fortalte de at det var en teknikk for å miste høyde når glide-slopen er for bratt. Og vi som trodde de lekte seg nedover, det er en mening bak alt og man lærer stadig noe nytt!


Welcome!




SCHVÆÆÆR



Businessklasse hos AB


Testet og godkjent!

Testa også plassen her inne, absolutt godkjent uten yoken mellom beina!


Farvel farvel for nå!
