Du tar feil, for de har ikke broer på LCY
Mitt forslag til Q5 er JFK.
Q4 kan neppe være Danmark fordi du ser et fjell i bakgrunnen.
Q4 er IKKE Kjeller, det er mer skog og mindre asfalt der(også mener jeg at det ikke er sånn gul "nesehjul her under svingen"-greie ut på rullebanen)
Støtter opp om GM.
Ser ikke ut som det er er senterlys, kantlys og så er banen for smal til å være GM. Desuten er avkjøringen ikke som på GM mener jeg.
Ser ikke ut som det er er senterlys, kantlys og så er banen for smal til å være GM. Desuten er avkjøringen ikke som på GM mener jeg.
Q5 er vel LCY om jeg ikke tar helt feil.
Mitt forslag til Q5 er JFK.
Tror Q1 er LCY. Q4 ser litt dansk ut, men kan ikke plassere den.
Jeg tror vi er i Norge og på Kjeller ved Lillestrøm.
Nope!Q3 er vel tårnet i Frankfurt.
Korrekt! :flyQ4 må vel vere Gardermoen, syns eg kjenner igjen det fjellet i bakgrunnen der![]()
Jeg tror også på Gardermoen på nr. 4. Det er et dårlig bilde, og ser litt ute av perspektiv ut. Men jeg tror at det er rusegropa som kan så vidt anes på enden, og dermed 01R/19L. Lysene blir så små at de forsvinner i den lave oppløsningen til bildet.
Jeg støtter også om at 1 er LCY (vann på begge sider støtter opp om det), 3 er HKG, 5 er T7 på JFK og 6 er BFI.
Q4 var vel det eneste jeg hadde peiling på, og det klødde litt i fingra. Men det var jo gøy å se alle forslagene som kom.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.