KLM testflight?

bonzki

Newcomer
Ser det er en 747 som kommer fra AMS og holder på å fly i sirkel rundt SVG. Den holder 39 000 fot hele tiden, noen som vet hva den er ute på?

Testflight. Håper den kommer nedom en tur som den har gjordt før

Last edited:
Plattformen er full av spottere. Tidenes overraskelse for demom de ikke vet noe om denne

Har sakte men sikkert gått ned fra 38000 til å passere 20000 fot nå. Hadde den akkurat rett over hodet her. Hørte den godt.

Kona har bilen.... :headbang

Noen må ringe Aftenbladet.

Den ligger i skrivende stund på 17.000 fot ute ved kysten ca ved Egersund.

Har begge bilene hjemme, men jeg tror jeg blir hjemme. Gidder ikke stresse ut til ENZV denne gangen heller :)

Alltid når noe spennende kommer til Sola så har jeg ikke mulighet til å komme meg bort til flyplassen, utenom bussen da, men den tar for laaaaang tid....

Hva er det som får KLM til å fly hele veien opp fra AMS for å ligge og sirkle over SVG i flere timer? Kunne de ikke like gjerne ligge og fly i ring ute i Nordsjøen eller Atlanteren for den saks skyld?

BF:cool2

Hva er det som får KLM til å fly hele veien opp fra AMS for å ligge og sirkle over SVG i flere timer? Kunne de ikke like gjerne ligge og fly i ring ute i Nordsjøen eller Atlanteren for den saks skyld?

BF:cool2

Kanskje flyet kommer rett ifra service og de vil kretse i nærheten av en lang nok rw i tilfelle, i ett område der det ikke er all verdens trafikk?

Nå bryter den ut av pattern og er nede i 4600 fot .. . så får vi se om den svinger mot Sola eller ikke ... ;)

Back