Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
I Aftenposten i dag, på reiselivssidene, står det at Solia nå vil
tilby OSLounge og fasttrack for kr. 395 pr. pax for sine charterreiser!!
Jeg trodde det ikke var kapasitet til flere i Fast Track. Det var i hvert fall argumentet mot at SAS kunne tilby dette på norsk innland.
Fikk nettopp en mail fra Solia.
Kan tyde på at de kjører 2 for 1 tilbud. Og da blir det jo en hyggeligere pris.![]()
Ikke nå lengere, nå er det "all you can drink" med charterfolk. ;-)For noen er dette med lounge noe helt spesielt, noe ekslusivt
For det første så er faktisk ikke lounge så veldig eksklusivt
"Solias Fast track ligger midt mellom de to vanlige sikkerhetskontrollene, og her slipper du å stå i lang kø."
http://www.solia.no/om-solia/flyfakta/lounge-og-fast-track/?cmpcid=e1
Hvem driver OSLounge og hvordan er den sammenliknet med SAS-loungene?
Til å være en kontraktslounge er OSL svært, svært bra. Jeg vil vel egentlig hevde den er fullt på høyde med SAS Business Lounge, men smaken er vel som baken. Driftes av SSP.
(Og de vet å ta seg betalt, så jeg er ikke så bekymret for økonomien i driften).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.