![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vil bare opplyse om at LH vil fra 1. juni tilby fasttrack på OSL for sine kunder. Gjelder for alle C-class og Star Gold pax på LH operating flights, men de må ha Boarding Pass med barcode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Regner nesten med det, men vil Lufthansa og SAS ha fast track sammen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS bruker vel en "løsning levert av OSL" de også - det er ikke hvem som helst som kan drive sikkerhetskontroller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet om dette også vil være mulig å benytte tilbudet ved flyvning med f.eks Swiss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dette var gode nyheter. En viktig forbedring det der.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå som fruen har droppet ned til EBS kan jeg som EBG ta henne igjennom på fasttrack?
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Er det slik at SAS faktisk har eget utstyr? Eller ikke? Virker som om to stykker vet svaret på det samme, men gir to helt forskjellige svar.. eller er det bare jeg som rett og slett er helt på jordet nå? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
vil anta at SAS har en egen kortleser/barcode-scanner etc for å sjekke om du har tilgang til fast-track mens Lufthansa leier dette hos OSL
![]() G4S står jo for sikkerhetskontrollen og der er vel også OSL/Avinor som står for portal og scannere for håndbagasje.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg vil anta at grunnen til at SAS har eget BP-leseutstyr i slusa er at det ble innført før den "nye smarte" regelen kom, dvs. at de skal sjekke alle billetter generelt.
SAS har vel også utplassert utstyr i TaxFree for å lese av de som kun reiser med kort, så det er vel noe av samme løsning og ikke noe big deal for den reisende. Slusene er identisk med de "for allmuen" mhp. bemanning og annet utstyr.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utstyret SAS har er vel nokså identisk med det som brukes for å scanne deg inn i loungen, ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Funket grei for LH i dag, minus litt "slurv" fra G4S-side. Hadde naturlig nok SK-boaringskort, som da ble dratt i SK-leseren. Fikk spoersmaal om jeg hadde gullkort for aa slippe gjennom. Han saa ikke paa BP, saa jeg kremtet Lufthansa og saa ble BPen dratt gjennom den andre leseren. Og da var det greit.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøvde å gå igjennom for litt over tre uker siden, men det gikk ikke. Så ikke noe info om LH ved fast track-en. Vakten fra G4S spurte om å få se EBG selv om jeg sa at jeg skulle reise med LH... Prøvde å forklare om den nye ordningen jeg hadde lest om, men det visste han ikke noe om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Vaktene ved Fast-tracken på OSL kjører sitt eget løp. Har tidligere blitt nektet med EBG på en SAS-flight, med beskjed om at det kun var tilgjengelig for Buisness. Selv om det sto noe helt annet på plakaten 10cm ved siden av han. Den ville han dog ikke se på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Neste onsdag er det vår tur til MUC/IST.. Finnes det noe skriftlig om dette på "LH-papir" ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerferien 2016 - OSL-CPH-YYZ-FRA-OSL i C med SAS, Air Canada og Lufthansa | SAJblue | TripReports | 25 | 04-08-2016 10:17 |
OSL-FRA-SIN-LHR-OSL med Singapore Airlines i C (Lufthansa, SAS) | Rane Viking | TripReports | 23 | 30-03-2016 22:54 |
SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL | Bacardi | Flyforum | 243 | 26-01-2016 19:44 |
Fasttrack på OSL med BA biz? | ToreD | Reiseforum | 13 | 02-08-2014 21:39 |
Om fasttrack på OSL, kapasitet på OSL og andre plasser (splittet) | Martin | Småprat | 131 | 03-02-2014 17:54 |