AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
DY longhaul - drømmetråden
Tenkte det kunne være moro med en lett tråd der vi utveksler tanker og ideer om hvordan DYs LH-satsing bør være. Alt fra destinasjoner, priser, klasser, servering etc. Ettersom det nok blir en "synsetråd" passer den nok utmerket på småprat.
Generelt: Kjos sier at "nordmenn flyr hvor det skal være, bare det er billig". Vil DY sin satsing generere et "nytt" marked, der folk i større grad f.eks. drar på langweekend/halve uker til f.eks. NYC?
Destinasjoner: Det ser vel ut til at BKK og NYC blir de to første opplagte destinasjonene.
Klasser: Stadig flere er villig til å betale litt mer for litt mer plass, derfor vil jeg tror det vil være lurt å ha en god del seter som ligger på f.eks. Icelandsairs business-nivå.
Servering etc: Her tror jeg forhåndsbestilling av varmmat vil være en slager, men med svært enkle valg. I tillegg BOB med enkel snacks som pizza etc.
:stir
Tenkte det kunne være moro med en lett tråd der vi utveksler tanker og ideer om hvordan DYs LH-satsing bør være. Alt fra destinasjoner, priser, klasser, servering etc. Ettersom det nok blir en "synsetråd" passer den nok utmerket på småprat.
Generelt: Kjos sier at "nordmenn flyr hvor det skal være, bare det er billig". Vil DY sin satsing generere et "nytt" marked, der folk i større grad f.eks. drar på langweekend/halve uker til f.eks. NYC?
Destinasjoner: Det ser vel ut til at BKK og NYC blir de to første opplagte destinasjonene.
Klasser: Stadig flere er villig til å betale litt mer for litt mer plass, derfor vil jeg tror det vil være lurt å ha en god del seter som ligger på f.eks. Icelandsairs business-nivå.
Servering etc: Her tror jeg forhåndsbestilling av varmmat vil være en slager, men med svært enkle valg. I tillegg BOB med enkel snacks som pizza etc.
:stir