A andreas_a ScanFlyer Gold 11 May 2011 #1 Tårnet på OSL fra innsiden Sak fra dinside.no http://www.dinside.no/869092/flytaarnet-fra-innsida
kekker Onkel reisende kekker 11 May 2011 #2 Re: Tårnet på OSL fra innsiden Er dette før point merge? Kan se litt slik ut..
L LN-KRF ScanFlyer Gold 11 May 2011 #3 Re: Tårnet på OSL fra innsiden Ser på fra 7 min til 9 min så ser du ATLAP1A og NUVSA1A så da er det etter Point Merge.. Greit å være Virtuell Flygeleder for de som flyr flysimulator.. Greit å kunne det systemet. Bruker nesten samme radarskjerm som dere ser de siste 3 minuttene..
Re: Tårnet på OSL fra innsiden Ser på fra 7 min til 9 min så ser du ATLAP1A og NUVSA1A så da er det etter Point Merge.. Greit å være Virtuell Flygeleder for de som flyr flysimulator.. Greit å kunne det systemet. Bruker nesten samme radarskjerm som dere ser de siste 3 minuttene..
kekker Onkel reisende kekker 11 May 2011 #4 Re: Tårnet på OSL fra innsiden LN-KRF said: Ser på fra 7 min til 9 min så ser du ATLAP1A og NUVSA1A så da er det etter Point Merge.. Click to expand... Jeg velger å tro deg på det!!
Re: Tårnet på OSL fra innsiden LN-KRF said: Ser på fra 7 min til 9 min så ser du ATLAP1A og NUVSA1A så da er det etter Point Merge.. Click to expand... Jeg velger å tro deg på det!!