![]() |
|
![]() |
#1 |
Flygal
|
![]()
- du lukter flyeksos og det føles som en berusende forelskelse...ahhh
- du ser en flystripe på himmelen og løper febrilsk til nærmeste pc for å slå opp flightradar24.com - du på død og liv må ha vindusplass på envher flygning - du planlegger den neste timen for å få med deg en A380 flygning over huset ditt - hele din dvd-hylle er full av Justplanes og WorldAirRoutes DVD-er - joysticken alltid står på en lett tilgjengelig plass på skrivebordet - mer en 50% av dine bookmarks i Firefox er flyrelatert - du bestiller en flyreise til Asia, så bør reisen helst gå via flest mulige flyplasser - du vet IATA-kodene til flere enn 20 flyplasser - bestiller laaaange layovers slik at du kan benytte deg av flyplassloungens mange fasiliteter - samler på sikkerhetskort fra forskjellige fly/flyselskap - forbanner deg noe j*vlig over at 9/11 skjedde, no more cockpit visits!! Noen som kjenner seg igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Har du flydd jorden rundt på 80 timer?
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
- du gjenkjenner flere fly- enn bilmodeller
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjenner meg igjen i forbausende mange av de.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Her var det skummelt mange punkter jeg kjente meg igjen i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Burde vel ha med disse og ;
- du har stua full av de flymodellene du har kjørt + noen til - oppdaterer My Flight Memory så fort du har landet - hører heller på ATC enn å se på tv
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Eller hva med:
-Du følger deg selv på Flightradar24 og rapporterer feilen 'live' i 36000 for når profilen din ikke vises i Flightdiary ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når du står ute på en terasse en sommernatt og, skal vi si, blir bedre kjent med ei Dame du nettopp har møtt, hører en turboprop overhead, bryter omfavnelsen for å se hva det var for noe......
BT,DT. Mvh,
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du vet du er flygal når du nesten kræsjer bilen din fordi du ser ut av soltaket på et passerende fly.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Året var vel 1987. Fotballkamp på hjemmebane, og spillet er godt i gang. Jeg er høyre back. Så ser jeg plutselig at det kommer en AWACS i relativt lav høyde over banen. Beina stopper opp, og hodet tiltes godt bakover. Blir stående slik til maskinen er ute av syne. "Våkner" av at treneren lurer på hva i helsike jeg driver med. Motstanderen hadde løpt rett forbi meg og scoret mål. Det ble med den ene sesongen...
Så ja, jeg har nok visst det en stund. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() ![]() Nei jeg vet jeg er det!! Heller en spottertur, enn med dama på tur ![]() ![]() Noen som har sjekket ut, hvor stor prosentdel av alle oss flytullinger som kansje er single, tror det kunne bli ett overraskende resultat. ![]() ![]() Torben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Front section flyer
|
![]()
Vil tippe sånn ca 80% :P
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
At jeg aldri hadde et crash da jeg bodde i Seattle var et mirakel ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange spør hva som er så fascinerende ved flymaskiner. Vel, det er veldig mange som er fascinert av biler, gjerne eldre amerikanske biler. Mye digg mekanikk! Vel, sett et par vinger på mekanikken. Enda diggere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
Eller 40 timer
![]() ![]() Kjente meg igjen i enkelte av de der ja... Men så har jeg jo sagt med maaange anledniger at jeg faktisk ER flygal ![]() Just ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Du vet du er en mileage junkie når... | Cecilie | Småprat | 72 | 01-08-2015 17:20 |
Du vet du er for godt vant når.... | Hypern | Småprat | 10 | 07-01-2014 23:51 |
Du vet du er en Airshow entusiast når | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 2 | 19-09-2013 22:29 |
Noen som vet når Will Smith sitt fly drar? | sparco777 | Flyforum | 2 | 23-07-2010 11:05 |
Vet noen når DY slipper til vår-programmet? | sirpjalle | Flyforum | 9 | 19-12-2007 10:55 |