Noe skjer på OSL nå?! (24/3 - 16:35)

Discus

Galley Slave
Medlem
Noe skjer på OSL nå?! (24/3 - 16:35)

Ser ut samtlige går i holding nå. Været er bra....

SK fra TRD-OSL ser ut som havner på TRF, ellers ligger de å surrer over Mesnali og svenskegrensen. Ser ut som avgangene går.

Last edited:
Re: Noe skjer på OSL nå?! (24/3 - 16:35)

Skal vist nok være et seilfly som har forvillet seg inn i innflygningssona til osl.

Skal vist nok være et seilfly som har forvillet seg inn i innflygningssona til osl.

Seilfly høres veldig snodig ut... Så vidt jeg vet er det ikke aktivitet på hverken Starmoen eller Hokksund nå (og det er vel de enste som opererer for tiden). Evt. om noen har en self-launch.

Kan det være mikro, kanskje?

sorry, så ikke denne her. Går fortsatt i runde på runde på noen av maskinene.

Seilfly i FL080 i TMAen, kjempekjekt! THAI sliter, 12 timer delayed og har holdingfuel i 10 min til..
Flere som sliter med holding fuel.

Ser ut som Finnair er på vei til Torp ...

Seilfly er bare spekulasjoner, mest sannsynlig noe annet.

Det er ifølg ATC observert en glider, og iflg Jarlsberg har ihvertfall de sendt opp glidere i ettermiddag.

Thai div. ARN.

1 NAX (NCE) ser ut til å gå til Rygge .. SAS875 til Karlstad ..? NAX fra Alta også retning Rygge ... Detta blir dyrt!

Ser på radaren at det er en del fly som kretser i en del sirkler rundt Østlandet nå... Skal si!

Noen som for øvrig vet hvorfor Thai er så sene ?

Jeg så noen med en drake litt nord før Kløfta tidligere idag, den var vel i 150 meter.

NAX813 på vei mot OSL? Har forlatt pattern ..

UFO (men ikke uidentifisert )

Politiet i flere politidistrikter jobber nå for å finne ut hvor det uvedkommende flyvende objektet har tatt veien.

Hvad kan de gøre for at fastslå om luftrummet er frit ? Sende jagerfly op og observere?

Back