![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fik lige denne fra Vornesitzen - måske det har interesse for nogen her:
Wenn Sie Status-Mitglied in einem Vielfliegerprogramm der Star Allianz oder bei OneWorld sind, dann erhalten Sie bei Flying Blue sofort den entsprechenden Status. Als Lufthansa Senator bekommen Sie z.B. den Platinum Status, als Frequent Traveller den Silber Status und genießen somit bei den Skyteam Airlines (dazu ghören KLM, Air France, Delta, Alitalia, Korean Air, Aeroflot, China Southern, Vietnam Airlines etc) viele Vorteile wie z.B. erhöhte Meilengutschriften und Loungezugang. Schicken sie einfach eine kurze Nachricht mit Ihrer Email-Adresse an info@vorne-sitzen.de und wir mailen Ihnen dann einen personalisierten Link für die Anmeldung zu. ACHTUNG! Diese Aktion gilt nur bis zum 31. März 2011!!!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg trodde det var vanlig å få matchet kortene. Men dette passer vel uansett bra for de som sikret seg BMI-sølvkort denne uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Så om tysken min ikke er helt på jordet, så kan jeg f.eks. melde meg inn i BMI Diamond Club, få sølvkort der, melde meg inn i Flying Blue og få sølvkort der også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En lettere adresse: http://www.thanks-by-flyingblue.com/
Ser ut til at tilbudet går ut 31. mars. og at de vil ha en scan av kortet du har i dag, så det spørs om vi som meldte oss inn hos bmi nå rekker å få benyttet oss av dette tilbudet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hvis bmi får ut fingern og sender kortet, så kan du plutselig sitte med to sølvkort, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hm konas SAS gull som går ut i juni kan jo fort bli til gull her:-) Og fra Bgo er jo kl ganske praktisk. Dessuten er vel eco pluss fornuftig priset hos AF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har signet op. Jeg har ikke fløjet AF/KL i over 7 år, men kan måske benytte det til loungeadgang med CZ indenrigs i Kina?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men hva med oss som allerede er medlem i Flying Blue da? Har ikke noe spesiell status, men har over 6000 poeng...
Kreves det at jeg ikke er medlem fra før av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Edit: Det står også: Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Man må legge inn sitt Flying Blue nummer først, hvis man ikke har det blir man henvist til å melde seg inn for å få sitt nummer for å legge inn i formularet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ser ut til at BA Silver = Flying Blue Gold også. Så jeg prøver meg på statusmatch på den jeg tenker jeg, ettersom den nettopp ble fornyet.
Er fint dette om man skal fly litt Delta eller Aeroflot.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Denne var generøs, men så så jeg at fordelene ikke er like generøse som de man blir matchet fra, særlig ifht. loungetilgang.
Har Blue(s) soft landing?
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi får se om dette virker, kona og jeg er EBG og har bedt om statusmatch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Søkte nettopp jeg også, kan kanskje bli nyttig ifb. med en tur jeg har med Delta i august.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker for tippet ! Ansøgning sendt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror jeg fikk sølv året etter jeg var platinum, selv om jeg kun fløy en tur som ga ca 10 000 poeng i kvalifiseringsperioden. Etter det har programmet blitt dårligere og dårligere, så ikke sikker på om det er soft landing lenger. Ser at de tom krever penger for lounge-besøk for platinum?? Crazy!!
Jeg kjørte inn en match mot EBG, kanskje jeg får brukt de over 200 000 poengene mine til en tur i La Premiere. Det er jo ikke mulig hvis man ikke er elite ![]() Da skal kontoen tommes, og alliansen ikke benyttes etter det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Krever de penger for lounge access for Platinum???? Leste vilkårene tidligere idag og syntes det så ut som om man kunne betale for å få inn en ekstra gjest. Ikke at man som Gold eller Plat må betale
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Kan tolkes på mange måter - på (F)lying Blue(s) sidene står det: Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Det var akkurat den jeg leste men anså det som så utenkelig utenkelig at de behandler Gold og Plat slik at jeg tolket det som betaling for ekstra gjester.
Om dette er tilfelle kan jo ikke et FB gullkrt brukes til noe som helst da. Virker pussig.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Status match BA | Chriscross | Reiseforum | 3 | 06-02-2013 11:33 |
Etihad status match | jefi99 | Reiseforum | 0 | 10-04-2012 18:14 |
Spanair -> *A Status Match | FlyHi | Reiseforum | 4 | 23-02-2012 02:18 |
UA til DL status match? | Fnate | Reiseforum | 2 | 11-09-2011 19:36 |
Hvordan miste poeng og status på Flying Blue... | VoiceCom | Flyforum | 2 | 28-10-2008 22:12 |