Norwegians 737-flåte

pkselite

ScanFlyer Blue
Norwegians 737-flåte

Hei.

Flåten som kan sees på wikipedia http://no.wikipedia.org/wiki/Norwegian_Air_Shuttles_flyflåte

Er den riktig?
Jeg har en anelse av at noen av reg'a å finne på den listen ikke finnes i stallen lenger. Kan vi prøve å få rengjort listen? Mens det er en liten pause i leveringer fra Boeing.
Jeg kan gjerne gjøre det hvis noen sier hva som skal bort.

Last edited by a moderator:
Re: DY's flåte - Wikipedia

LN-KKP, LN-KKH og LN-KHD er ute av flåten. Og veldig snart drar ett fly til.

KKU forsvinner ut av flåten i morgen. Flyr som DY8732 fra OSL-QLA i morgen kl 9.

Och kommer Norwegian behålla de fyra 300:or med winglets KKX, KHA, KHB, KHC?.

De blir vel de siste av -300ene som forlater Norwegian med mindre Norwegian får kjøpere til dem. De er alle fire av de siste -300ene som ble bygget (i 1998), og med winglets er de relativt attraktive på bruktmarkedet. Det samme kan man ikke si om den femte Norwegian-eide -300 - LN-KKW. Den ni år eldre KKW er vel den eneste av -300ene i Norwegian-flåten uten friskluftsdyser under hattehyllen, og utvendig er det ekstremt mange lapper både her og der (disse lappene hadde den fått allerede før sin inntreden i Norwegian-flåten).

Da er tingene endret. Skal se om jeg får tid til den engelske wikipedia siden.

Når forsvinner de eldste flyene til Norwegian?
Tenker spesielt da på KKF, KKG, KKR, KKS og KKW.

KKW er så vidt jeg vet eiet av Norwegian, og den forsvinner vel ikke med det første.

Kabinen i KKW er helt fin den selv om den mangler de såkalte friskluftdysene over setene. Den har forholdsvis nye skinnseter og interiøret som sådan er fint. Den er litt spesiell med det bakre lavatory plassert i galley, derfor er den litt upraktisk på lengre serveringsflighter.

Kan vel si at en av de som du har regnet opp Glenn er den som forsvinner neste helg ;)

Hva er "galt" med KKF iforhold til f.eks KKS?

Mener jeg har reist med de begge, og på KKS lakk det fra vasken i toalettet sist gang jeg reiste med den ..

Innholdet her var feil, så jeg fjernet det.

Last edited:

LN-KKU har tydeligvis blitt forsinket, og nå i ettermiddag har den fløyet rute til Bergen:

NAX618 seen @ 2010-12-06 17:11 CET on route from OSL to BGO

KKUs avgang til Lasham er utsatt enda en dag - til onsdag morgen. Årsaken er tech på andre fly i flåten. Hvis dette fortsetter kan vi kanskje ende opp med to avganger (KKF og KKU) og en ankomst (DYF) i løpet av få timer på lørdag?

Back