DY SE-RRF/LN-DYF - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
LN-DYF - Boeing 737-8JP - c/n 39004 - l/n 3482 - ute av fabrikken i dag, 9/11. Skal prøveflys som BOE231. Første maskin med SKY-interiør.

Last edited:
Re: LN-DYF - status

Da var det på tide med jomfrutur ...

BOE231/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 12:00 PST heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 12:40 PST.

Expected route: SEA V120 EPH

BOE231/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 13:00 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 14:00 PST.

Expected route: J90 SEA J523 TOU JAWBN1

Kanskje jeg får denne 26.12 - når blir den sånn ca levert? Rundt 15 desember?

Skal etter planen flys hjem som DY8738 den 10 desember :)

Planlagt avgangstid BFI: 2100Z
Planlagt ankomst OSL: 0630Z +1

Etter hva jeg skjønner så blir denne noen dager forsinket, hvor mye vites dog ikke....

Jeg har ikke registrert noen testflighter etter at den er blitt malt, så det høres logisk ut ....

Egentlig skulle den flys hjem den 8 desember. Så det kan stemme med en liten forsinkelse ettersom ny avgang er 10 desember

Da var det endelig klart for C1 flight ...

BOE231/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:30 PST heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 11:10 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180020 GEG PDT PELLY

BOE231/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 11:00 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:30 PST.

Expected route: GLASR GLASR7

Da er'n airborne og synlig på FR24-radaren. Den står som 'no calls' på app'en, og av en eller annen grunn kommer den opp med blank info, men på web vises den greit.

En ny epoke i norsk luftfart folkens, Boeing SKY interiør på Norwegians rutenett:D

Dette blir stas :nor

Back