LN-DYI/EI-FHX - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var LN-DYI, 737-8JP c/n 40866/3432 ute av fødestuen på Renton. Den skal testflys som BOE460. Hex følger etter first flight.

Re: LN-DYI - status

Hvis jeg har telt riktig, så vil Norwegian med denne leveringen ha flere -800 enn -300 maskiner... ;):)

Har du da husket på å telle med LN-KHD, som ikke er med på laget lenger?

Det stemmer, det. Da er det 28 -800 og 27 -300 som telles med, -KHD er ikke med da. Det skulle vært faset ut to -300 i september, men disse er utsatt - jeg hadde nær sagt som vanlig...;)

Last edited:

LN-KHD telte jeg ikke med nei.... (Vet at den er borte for godt)

...og nå er -KHD på vei tilbake igjen....

Last edited:

Det stemmer, det. Da er det 28 -800 og 27 -300 som telles med, -KHD er ikke med da. Det skulle vært faset ut to -300 i september, men disse er utsatt - jeg hadde nær sagt som vanlig...;)

OT, men vet du hvilke individer som egentlig skulle fases ut i september?

Ja, det vet jeg jo... Men i og med at dette er "inside information" og jeg ikke vet om det er ment for offentligheten legger jeg det ikke ut. Sorry!
Men jeg gir jo et hint når de går....;)

Jomfrutur:

BOE460/ has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 12:00 PDT heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 12:51 PDT.

Expected route: SEA V120 EPH

BOE460/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 13:10 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 14:00 PDT.

Expected route: J90 SEA J523 TOU JAWBN1

Nå er'n ute og flyr igjen ... I lufta og godt synlig på raraden.

BOE460/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:15 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 10:00 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 JAWBN JAWBN1

Jøss .. enda en tur? B3?? Svært uvanlig ... Eller er det Flightaware som spiller oss et puss? Ikke filet noen flightplan ..

BOE460/ departed KBFI (Boeing Field Intl) at 13:07 PDT enroute to KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 13:49 PDT

BOE460 arrived at KBFI (Boeing Field Intl) at 13:54 PDT from KBFI (Boeing Field Intl)

På tur igjen:

BOE460/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 14:00 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 15:15 PDT.

Expected route: SEA J70 ELMAA AST HQM ELMAA JAWBN JAWBN1

En liten notis hos FlightGlobal gir info om maskinene som leies fra AWAS(Ansett Worldwide Aviation Services);
-83A.
<'Flightglobal Insight' <FlightInternational@email.flightglobal.com>

Back