![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Surprise, surprise !!!! ikke her
Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, her må det ligge noe annet bak. Hvis ikke blir dette totalt dumt og helt bak mål, og jeg må dessverre gi FR et poeng å si at ikke de en gang klarer å prestere noe så dumt!
Sorry, jeg er ikke noe fan av FR, men dette finner jeg lite sannsynlig! Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Vær så snill, ikke tro på dette da??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Hehe, festlig! Vet ikke helt om jeg svelger dette hendelsesforløpet, men i følge denne trip reporten er det i alle fall én ting som stemmer i artikkelen: At Ryanairs mat er pure crap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjøper ikke denne story´en jeg heller, men artig allikevel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Høres jo merkelig ut selv for FR.
Quote:
Men uansett ikke noe god reklame for FR det. Nok en god grunn til å unngå det selskapet. Selv om Tommy har blitt en fan, hehe! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dette tipper jeg også er rent pølsevev.
men jeg leste også Airbus Trond sin TR. Sandwicher som er holdbare i ett år skal i det minste ikke jeg spise når jeg skal ut å fly FR i September.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trenger Ryanair-"skeptikerne" flere grunner?
![]() ![]() Nei - anbefaler ikke den saken jeg bestilte. Skulle egentlig ha burger, men den var utsolgt. Mulig den var mindre ille. Uansett, lavpris britisk mat er vel generelt noe man bør holde seg unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe....passasjeren det dreier seg om er en jeg vet godt hvem er og at han har fremprovosert situasjonen eller har oppført seg så upassende at det var nødvendig å tilkalle politiet kan jeg aldri i verden tro.
Er nok redd dette sier mer om FR.. Kan jo legge til at han har gitt ut denne boka som i og for seg skulle bety at han vet noe om å oppføre seg http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=2378438 Last edited by SQ321; 21-07-2010 at 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aha ! Historien er jo også bekreftet av politiet, så da må det være en stor grad av sannhet i det, vel? Det var vel en sliten flyvertinne som ikke var vant til kravstore kunder. Og det er jo også nokså unaturlig å be om erstatning for mat man har kjøpt om bord i et fly. Politiet på Rygge har vel ikke så mye å gjøre, så dette ble jo en morsom historie, egentlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er alltid to sider av en sak og flyvertinnen kan ha oppfattet situasjonen annerledes enn det som tilsynelatende kommer frem her. Min erfaring som cabin crew forteller meg at her er det noe som ikke kommer frem. Uansett, så mye styr for så lite.....unødvendig.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Forstår ikke at pax som reiser med Rxxx Air klager så mye - de har jo i utgangspunktet ikke betalt mer en 2 kroner og 50 øre for selve reisen, hva kan en da forlange! At maten skal smake mat?!? Nei, reis med andre selskaper hvis du forlanger noe som helst...!
H
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hallo... vi snakker om en voksen mann (over 50) som er av typen som faktisk stiller opp med navn og bilde på alt av landets nettaviser for en slik sak... Da er det fristende å tro at han ikke "bare klagde på maten".
Når det gjelder Ryanair skeptikerene (som selvfølgelig dukker opp ved et slikt tema) så er Ryanair et produkt "vi" ber om, og vi får det vi betaler for... Husk - 4-5000 NOK til New York går som dyrt på dette forumet, og da ender vi opp med kjipere og kjipere produkter som passer "vår" lommebok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har lest saken i Moss Avis, og jeg forstår faktisk Ryanair litt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Det kan sagtens være der er mere i sagen end der er gengivet i medierne, men sålænge FR ikke udtaler sig og dementerer sagen, så må vi gå ud fra at den er sand - uden at hænge folk ud for mere end godt er. Personligt har jeg også svært ved at tro at politiet blev tilkaldt fordi han klagede over en sandwich, men hvis han har gjort noget ulovligt, så har han vel også fået en bøde for det. Naturligvis kan det være nødvendigt at tilkalde politiet, men medmindre han har været voldsom eller meget generende eller truende overfor personale eller pax, så burde et professionelt crew også kunne håndtere dette uden politiets indblanding. Så længe den ene part i sagen ikke udtaler sig og giver deres version ser jeg ikke andre muligheder end at tro på den part der vil udtale sig.
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Javel? Det er jo mange flyselskap som blir stemplet her inne på tynnere grunlag. Dette er et forum.
Jeg personlig ser for meg typen, og hvis noen i min omgangskrets eller familie stiller opp slik på nettaviser så ville jeg blitt pinlig berørt. Uansett så er det nok to sider av denne saken (hvis ikke tre) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beruset passasjer hentet av politiet | LN-VLE | Småprat | 13 | 07-07-2014 20:18 |
Boardingkort hadde koden «H8GAYS», passasjer ble bekymret. | sirpjalle | Småprat | 5 | 19-12-2013 14:08 |
Klagde på flymaten - ble hentet av politiet | Desk pilot | Flyforum | 1 | 21-07-2010 13:06 |
Ryanair-passasjer spiste opp vinnerlodd | Martin | Flyforum | 6 | 01-03-2010 17:14 |
Ryanair meldt til politiet | FlyHi | Flyforum | 4 | 23-02-2010 19:38 |