DY SE-RRC/LN-DYC - status

Re: LN-DYC -> Status

etter planen så skal vel -noi komme først vel, i desember en gang vel, -dyc kommer vel på nyåret i februar tror jeg.

LN-DYC - Status

Noen som vet om LN-DYC er i rute. Skal vel komme i løpet av januar.

Re: LN-DYC - Status

Det stokkes om på rekkefølgen, mye på grunn av streiken hos Boeing tror jeg....
Tror ikke denne dukker opp på iallefall en måneds tid eller noe...

LTH, jeg tror jeg star for denne feil. Jeg hadde lagt en flate liste over i det andre lukked forum, men ikke oppdatert dette eller korrigert feil siden jeg har oppdaget at noen kommer inn der bare for a stjele info som rabits og ikke bidrar med eget kontent. Men det ble jo ikke intensjon at content fra der blir copy&pasted out.

LN-DYC kommer ikke i Januar, men noen uker seinare. Siden ingen uoffisielt nettsted har publisert en dato na, holder jeg meg til dette og vil ikke navngi nar dette skjer. Det er common-sense med alle kilder at vi holder visse info sa lenge hjemmelig til de dykker opp via Luftfartstilsynet sitt postjournal eller Flynytt eller andre kilder. Jeg vil oppdatere info i god tid, sa det er verd a sjekke inn her og der fra tid til tid. Ogsa D-ABBQ-infoen bli publisert pa slik vis etter den lekket ut to andre steder.

Likevel er roll-out en god indikator, denne har ikke skjedd og dermed vil det aller-naermeste tida.

Det ble likevel ingen rokkering hos Boeing, men bare en dato-feil pa en post-it ved min desktop. Sa her tar jeg skylden for feil-info.

LTH, jeg tror jeg star for denne feil. Jeg hadde lagt en flate liste over i det andre lukked forum, men ikke oppdatert dette eller korrigert feil siden jeg har oppdaget at noen kommer inn der bare for a stjele info som rabits og ikke bidrar med eget kontent.

Så istedet for å dele informasjon med alle, publiserer du det heller til deg selv i ditt eget lukkede forum? :rolleyes: Jøss, ja .....

Kunnskap = makt, og massene må jo for all del forhindres i å ha for mye makt. De som har lest "Det tapte symbol" kan jo dra noen paralleller her.

Sånn delvis tilbake til topic, hvor mye på etterskudd ligger Boeing med leveranser til DY nå? Med utgangspunkt i opprinnelig tidsplan.

Vi ma ikke diskutere dette hvor jeg legger hvilke info til. Dette er for dumt. Det finnes seg ingen tvang eller forpliktelse a si alt man vet eller a brekke (heter det slik??) taushetsplikten som man har. At noen her inne tar dette altfor lett, er deres sak, jeg holder meg til de spilleregler.

Jeg ga LTH en svar pa hans spörsmal og ogsa en begrynnelse hvorfor det er ikke retted opp. Det ma rekke for na.

Det hva jeg vil dele med alle poster jeg ogsa her. Men hva jeg vil dele med hvem - dette avgjörelse vil jeg gjerne gjöre selv.

Me thinks case is closed here.

Last edited:
LN-DYC - status

LN-DYC c/n 39164 l/n 3196 er ute av fødestuen - mer følger.

Last edited:
Re: LN-DYC - status

Var da voldsomt så tett de kommer

Hvor langt unna hverandre er de i prod?

Re: LN-DYC - status

.. og BOE454 er klar for jomfruturen.

BOE454/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 09:45 PST heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 11:35 PST.

Expected route: SEA J70 ELMAA AST IMB PDT PELLY

BOE454/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 11:35 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 12:05 PST.

Expected route: GLASR GLASR7

Last edited:
Back