Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
A 321 er et langt vakrere fly.Kan ikke bare være penger?
Er det noen særlig forskjeller mellom 737/800 og 321 som vel er omtrent like størrelsesmessig ?
Kan ikke bare være penger?
Er det noen særlig forskjeller mellom 737/800 og 321 som vel er omtrent like størrelsesmessig ?
A 321 er et langt vakrere fly.![]()
Tja... kan vel ikke dy meg... For noen er det enklere å spise hamburger med henda, og ikke en franskinspirert meny som krever kniv og gaffel!![]()
Det som ligger til grunn for avgjørelsen er en totalvurdering av anskaffelseskost, driftskostnader, gjensalgsverdi og annet. Det kan være at det som lønner seg for Norwegian ikke lønner seg for f.eks. easyjet, så det går ikke an å bombastisk si at A eller B er billigst eller best. Det kommer helt an på selskapets behov og driftsmønster.
Tja... kan vel ikke dy meg... For noen er det enklere å spise hamburger med henda, og ikke en franskinspirert meny som krever kniv og gaffel!![]()
Ja, hvis man liker det litt smått og klumpete, så er jo griser pentA321 er litt lengere en 738!men 737 er penere fly enn en a321!
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.