For de som ikke husker, var jeg før jul og så Status Quo, live i London. Etter konserten på Jessheim i sommer, fikk jeg plutselig en ny liten "gnist" når det gjaldt lysten til å se de live. De hadde da bl.a. byttet ut en god del sanger i setlista, (og enda flere når de spilte i London - De er egentlig kjente for å spille de samme låtene år etter år), og en kveld, da det ble offentligjort en turne i Irland, fikk Martin en lur ide om at han kunne dra til Dublin å se de! Ja, det hørtes lurt ut! Skyndte meg så å bestille flybilletter før jeg ombestemte meg, siden jeg ofte bestiller flybilletter av den urefunderbare typen, og vips var det ingen vei tilbake.
Bestilte først billett tur/retur London, med selskapet jeg tydeligvis har blitt så glad i: BA. Planen var så å få noen nye selskaper på lista; Aer Lingus og BMI (SAS flyr jo og direkte OSL-DUB, men det ble liksom ikke noe spennende
), men fant ut at Business Class og flere poeng på BA-kortet fristet mer. Til DUB flyr de dog fra Gatwick (enn så lenge. Den ruta forsvinner snart), så planen ble da å fly ned til LHR, komme seg til LGW via bakketransport, overnatte på Sofitel, og fly videre til DUB på konsertdagen, som er på søndag.
I Dublin fant jeg et hotell som heter The Morgan, mest valgt fordi jeg fant ut at det var et hotell som het det, og at de ikke lå så veldig langt unna konsertlokalet (tror jeg..). Retur på mandag, med BA tilbake til LGW, via bakken til LHR, og videre med siste kveldsflighten, som skal ankomme OSL en halvtime før midnatt.
Sete 4A er sikret på bussen til London, og etterhvert åpner også innsjekk for morgendagens BA8084, som forøvrig skal flys med en gris. Første gang jeg fly britisk gris, faktisk
Mer kommer etterhvert, når en har kontakt med verdsveven. ETD fra Maura litt før to, med bussen..
Bestilte først billett tur/retur London, med selskapet jeg tydeligvis har blitt så glad i: BA. Planen var så å få noen nye selskaper på lista; Aer Lingus og BMI (SAS flyr jo og direkte OSL-DUB, men det ble liksom ikke noe spennende

I Dublin fant jeg et hotell som heter The Morgan, mest valgt fordi jeg fant ut at det var et hotell som het det, og at de ikke lå så veldig langt unna konsertlokalet (tror jeg..). Retur på mandag, med BA tilbake til LGW, via bakken til LHR, og videre med siste kveldsflighten, som skal ankomme OSL en halvtime før midnatt.
Sete 4A er sikret på bussen til London, og etterhvert åpner også innsjekk for morgendagens BA8084, som forøvrig skal flys med en gris. Første gang jeg fly britisk gris, faktisk

Mer kommer etterhvert, når en har kontakt med verdsveven. ETD fra Maura litt før to, med bussen..