DY EI-FHB/LN-NOE - status

Re: LN-NOE nærmer seg stadig...

Velkommen skal den være...

Re: LN-NOE nærmer seg stadig...

Tar det vel et par uker til så er den på vei mot hjemlandet tenker jeg?

LN-NOE er klar til dyst..

God morgen Forumister!

Da ser det ut til at nylig ankomne LN-NOE har fått montert ferdig sliding carpet og er klar til dyst...Maskinen er satt opp i DY526-529-756-761-1108-1109 idag Lille Julaften!

LENNART! DETTE MÅ DA FÅ FREM SMILET? ;)

Løp og knips, og la oss få se damen! Happy knipsing!

(OSL-spottere: Den blir tauet inn på gate 21 etter kl. 09 idag)

-=M=-

Re: LN-NOE er klar til dyst..

Takker for den Morten, Den skal sees :lol: og knipses :colgate:

Mange mener at fly er hunkjønn - men hvis maskinen har en mannlig helt på halen - er det da fortsatt en dame vi snakker om?

OK... Men litt rart om du fortsatt snakker om hun Magnus Viking...selv om i "min" verden så er vi flinke til å bruke hunkjønn på det meste.

hehe jo om man er av dem som bruker navnene flyene er gitt så, men selv gjør jeg aldri det :) Kan dog hende fordi jeg aldri ville klart å gått rundt å huske dem ;) Alt går på reg'er i "min" verden ;)

NAX nye maskiner er i mine øyne de vakreste av de norske ruteflyselskapene. Winglets gjør maskinen så mye bedre.

Fly er vel strengt tatt intetkjønn da.. Siden man sier Et fly og ikke ei fly evt en fly osv ;)

Hva da med skip? De er da vitterlig hunnkjønn...... Men det heter da et skip eller en båt....... :colgate:

I vår verden av kjøtt og blod definerer vi jo hann- og hunnkjønn etter hvorvidt man har henholdsvis utover- eller innovertiss. Meg bekjent har ikke fly noen av delene, ergo må det vel være intetkjønn vi snakker om... ^_^

Mange mener at fly er hunkjønn - men hvis maskinen har en mannlig helt på halen - er det da fortsatt en dame vi snakker om?

Du kaller da ikke Claudia Schiffer en mann hvis hun har paa seg en t-skjorte med Jim Morrison paa...? :love

Back