![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bob /Vector1 antyder at SAS DC-8-62 vil komme rundt påsketider 2008 ifølge en tråd ute på www400.scalehangar.net. Så får man krysse fingrene og håpe at det berømte tidsskjemaet ikke sprekker fullstendig denne gang....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fantastiska nyheter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
Den er herved bestilt for umiddelbar levering når den ankommer lageret :-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kor har du forhandsbestilt denne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Det lurer jeg også på!! Har ventet på denne + Scanair i flere år nå......
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med €89,90 for modellen samt Aviation Center Berlin sin svindyre frakt, så blir dette en svært så dyr modell dessverre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
X'er fingrer og tær for at denne dukker opp på Ebay til en bedre pris etter hvert..?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Personlig har jeg ikke brukt Berlin på mange år. Med de prisene til holder + høye fraktkostnader kommer jeg nok til å holde meg unna også i fremtiden. Tror jeg ville ha ventet til 8'ern er offisielt annonsert fra IF200. Andre forhandlere er mer fornuftig i prissetting. Kan nevne at Jetcollector selger IF200's Braniff 8-62 for USD 99,00.
Dette tilsvarer EUR 67,00. De har også fornuftige fraktrater, bruker privat avsender og skriver "Gifts" på papirene. Dermed slipper vi å betale mva og toll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() ![]() ![]() Det kan være lurt å følge med på mange nettsider, har jeg erfart de siste 2 ukene. Etter at jeg kjapt søkte etter CP Air´s fine DC-8-43 fra GeminiJets, som jeg tror jeg bare bommet på med et par dager, så tok jeg et google-søk på registreringa. Da kom det opp flere nettsider jeg ikke kjente til, men alle tilbød modeller. SE HVA JEG FANT hos http://www.aviationmegastore.com/ LN-MOH Harald Viking fra Herpa i 1/500. De har 3 stk igjen, løp og kjøp ! Modellen er mege bra, koster 20 Euro + frakt AviationMegaStore ga meget god service, og leverte via UPS. Mye bedre med en DC-8 i 1/500, enn ingen DC-8 !
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Finns två märkliga egenheter med denna modell: på boxen är det ett foto av en DC-8-55 med 1959 års färger (dvs Scandinavian Airlines System på kroppen). Modellen har 1966 års färger, som ses på bilderna. Dock är SAS-logon på fenan av 1998 års modell, dvs med ett annat typsnitt. Frågan är hur mycket man bryr sig på en modell i skala 1/500... köp! Last edited by HansJ; 23-01-2008 at 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hva fonten på SAS-logoen angår, skal jeg ikke si så mye, vanskelig å se så klar forskjell i 1/500. Men de har hvertfall fått med seg den etter min mening svært viktige forskjellen at SAS på halen skrives med mindre font på høyre siden enn på venstre siden.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jag reagerade eftersom Herpa aldrig brukar göra fel av den här typen. Med tanke på att de köper bilder som finns på Airliners.net till de flesta av sina historiska modeller så är det någon på Herpa som inte orkat leta ordentligt. Men sak samma, modellen är viktigare...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da landet LN-MOH hos meg - og den var aldeles nyyydelig!!!
Jeg er helt enig med Fellowship: "Mye bedre med en SAS DC-8 i 1/500, enn ingen SAS DC-8!" Har fått tak i mye snadder pga dere, men jammen må man være kjapp i avtrekket... Edit: Når 200-skalan kommer blir det nok plass til den også i skapet.
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... Last edited by ANX; 21-02-2008 at 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fant min forleden dag hos Airspotters.com. pris m/frakt 69 GBP . Der er den lagervare.
Regner med at den er på vei til Stavanger nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kartellbot til SAS (splittet fra Hvor mange bøter har SAS fått) | branserud | Flyforum | 27 | 16-03-2024 10:29 |
SAS, Antall SAS Avganger/Ankomster fra Evenes | Tarzan | Småprat | 3 | 05-04-2015 02:54 |
SAS gjeld fremover (splittet fra SAS selger 13 MD-80) | Spacetime | Flyforum | 3 | 22-11-2011 10:26 |
PR-offensiv fra SAS og SAS i seg selv tjener penger | EB | Flyforum | 25 | 18-02-2009 18:52 |