LN-GBM ScanFlyer Silver 13 Sep 2007 #1 Stavanger Kristiansand VIA302 09:30 10:00 ingen info Hvem er dette? Jeg har søkt i lange tider uten resultat. Noen her som har snøring?
Stavanger Kristiansand VIA302 09:30 10:00 ingen info Hvem er dette? Jeg har søkt i lange tider uten resultat. Noen her som har snøring?
T Thomas ScanFlyer Rusty 13 Sep 2007 #2 Da har du ikke søkt spesielt godt tror jeg; Bilder av VIA Edit: Hvorfor akuratt de flyr mellom KRS og SVG er jo en annen sak.
Da har du ikke søkt spesielt godt tror jeg; Bilder av VIA Edit: Hvorfor akuratt de flyr mellom KRS og SVG er jo en annen sak.
Spanair ScanFlyer Silver 13 Sep 2007 #3 Er vel disse http://www.air-via.com/ Flydd mye charter til bulgaria i sommer fra norge..
Spanair ScanFlyer Silver 13 Sep 2007 #5 Originally posted by Cedlind Air VIA har ICAO-koden VIM, så her tar dere feil gutar Click to expand... Ahhh... Det har du jo rett i..... Gikk rett i fella der gitt...
Originally posted by Cedlind Air VIA har ICAO-koden VIM, så her tar dere feil gutar Click to expand... Ahhh... Det har du jo rett i..... Gikk rett i fella der gitt...
Jens W ScanFlyer Crusty 13 Sep 2007 #6 Originally posted by Spanair Originally posted by Cedlind Air VIA har ICAO-koden VIM, så her tar dere feil gutar Click to expand... Ahhh... Det har du jo rett i..... Gikk rett i fella der gitt... Click to expand... Fryktelig lett.. Hold på å gå i nesten samme fella ved å si "Men VIA er jo VIM Airlines"
Originally posted by Spanair Originally posted by Cedlind Air VIA har ICAO-koden VIM, så her tar dere feil gutar Click to expand... Ahhh... Det har du jo rett i..... Gikk rett i fella der gitt... Click to expand... Fryktelig lett.. Hold på å gå i nesten samme fella ved å si "Men VIA er jo VIM Airlines"