Originally posted by MountainDew
Lite bra....Håper ikke slikt skjer i Skandinavia, men synes å huske at det var en episode på Fornebu eller Kastrup for 10-15 år siden!
Hadde jeg oppdaget noe slikt på Gardermoen så ville de fått trøbbel med meg. Garantert!!! :viking
Tja.. 30 er 30, ikke 36 og blinklys er vel noe man skal bruke på alle døgnets tider?Originally posted by Turbofan
Vel.... Hadde kanskje ikke vært så dumt med noen sånne tilfeller på Gardermoen, da hadde kanskje Airport Patrol (Sheriffen) hatt noen ordentelige "caser" å etterforske, istedetfor å skjelle ut alle som kjører i 36 km/t i 30 sonen, eller de som ikke bruker blinklys klokka 04.00 på natta![]()
Originally posted by Cedlind
Tja.. 30 er 30, ikke 36 og blinklys er vel noe man skal bruke på alle døgnets tider?
Originally posted by MountainDew
Lite bra....Håper ikke slikt skjer i Skandinavia, men synes å huske at det var en episode på Fornebu eller Kastrup for 10-15 år siden!
Hadde jeg oppdaget noe slikt på Gardermoen så ville de fått trøbbel med meg. Garantert!!! :viking
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.