Spanske haler på Norwegian

Re: Spanske haler på Norwegian

Tja, ingen hvet vel nøyaktig hvor Columbus var fra, finnes til og med de som påstår han var Norsk, og greit nok, det bor mange Nordmenn i Spania, men dette var litt drøyt som halemotiv, bildene er riktignok fine de, men jeg syns nå Norwegian har begynt å gå litt for langt fra det orginale halekonseptet.

Hvis de vil ha slike folk på halen, så værågod ......

http://usuncut.com/world/7-myths-and-atrocities-of-christopher-columbus-that-will-make-you-cringe/

After several voyages and raping and pillaging, Columbus and his men grew increasingly depraved. When he was replaced as governor of Hispaniola and recalled back to Spain in 1500, he wrote in a casual tone of how he provided sex slaves to his men, some of whom were small children, for a high price. Death and Taxes called Columbus “the pimp of the New World.”

“A hundred castellanos are as easily obtained for a woman as for a farm, and there are plenty of dealers who go about looking for girls; those from nine to ten are now in demand, and for all ages a good price must be paid,” Columbus wrote.

Tja, ingen hvet vel nøyaktig hvor Columbus var fra, finnes til og med de som påstår han var Norsk, og greit nok, det bor mange Nordmenn i Spania, men dette var litt drøyt som halemotiv, bildene er riktignok fine de, men jeg syns nå Norwegian har begynt å gå litt for langt fra det orginale halekonseptet.

Men han er fremdeles en "International Explorer"

Selv om jeg faktisk hadde håpet Norwegian etterhvert fikk en litt mer standard halepryd

Ryktet sier vel at de får en mer standard halepryd i løpet av neste(?) år?

Eh.. Nå sitter jeg ombord en DY maskin på vei ned til Budapest med en litt tynn internettlinje, får ikke helt sjekket opp hvor jeg leste det. Når jeg er fremme i kveld skal jeg sjekke opp og lage en link.

Som alle vet så kom Columbus fra Hyen , https://nn.wikipedia.org/wiki/Hyen , som en tidlig grunnlegger til Br. Aa' katamaran butikk

For å pirke litt, Comlumbus var fra det som idag er Italia. Han ble født og vokste opp i Genova. Genova flyplass heter Cristoforo Colombo etter ham. Men det er riktig at hans viktigste ekspedisjoner ble gjort på vegne av Spania.

Det er artig at de fortsetter med dette. Selv om noen vil ha noen mer standard haler er dette et gjenkjennelig tegn ved et ellers kjedelig dekor.

Jeg vil ha Rune Rudberg på halen.... øøøh...
Logisk å begynne litt med "helter" fra andre land tatt lokasjon av baser og slikt i betraktning.

Back