Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det bestemt hvilken motor leverandør de skal ha?
Fortsetter de med RR?
Atle
RR. Derfor er betegnelsen 330-343, hvor 4 tallet viser til flyet har RR motorer
Hvis det er videreutvikling av motoren, blir det vel 330-344?
er dette god gammeldags 330, eller er dette 330 enhanced?
Nogen der ved omden har været airborne endnu ??
Hilsen Ole
Her kan man se en SAS hale på en umalt A330 på flightline i TLS. Antar det er snakk om MSN1660
Som nevnt i en annen tråd er MSN1660 noen uker forsinket. Ikke bekreftet hvorfor, men ryktene sier forsinkelse med setene (regner med det er snakk om Businessetene). Uansett en ganske vanlig forsinkelse som rammer både Boeing og Airbus svært ofte.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.