Norwegian leier en 787 fra LOT

Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Rykter sier at en 787 skal leies ACMI fra polske LOT for perioden 27/10-30/11. Er det sant?

Kilde (polsk):
http://lotnictwo.net.pl/263-polskie...426-pll_lot_opinie_uwagi-109.html#post1058837

Ser ut som det. Hittade till exempel detta på Norwegians hemsida :)

zz3.jpg
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

LOT har bekreftet nyheten i pressemelding. Maskinen skal baseres i CPH, med flyvninger til JFK, FLL og LAS ;)
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Rykter sier at en 787 skal leies ACMI fra polske LOT for perioden 27/10-30/11. Er det sant?

Kilde (polsk):
http://lotnictwo.net.pl/263-polskie...426-pll_lot_opinie_uwagi-109.html#post1058837

LOT har bekreftet nyheten i pressemelding. Maskinen skal baseres i CPH, med flyvninger til JFK, FLL og LAS ;)

LOT mener vell LAX, eller har de missforstått? Kanskje neste nettsak for mediene blir, ''Norwegian-reisende skulle til Los Angeles endte opp i Las Vegas''
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Helt kurant kjerre! :up:

179759_10151429668091036_1365560232_n.jpg
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

C18 M21 Y213. Business har lie-flat senger 2-2-2, eco+ har 2-3-2 ;)

LOT mener vell LAX, eller har de missforstått? Kanskje neste nettsak for mediene blir, ''Norwegian-reisende skulle til Los Angeles endte opp i Las Vegas''

LOT i pressemeldingen mener Las Vegas =) Selvklart folket fra presseavdelningen sitter ikke i cockpit ;)
 
Leier de inn for å kunne ha mer nedetid på sine egne? Dvs mindre sjangs for forsinkelser?
 
Leier de inn for å kunne ha mer nedetid på sine egne? Dvs mindre sjangs for forsinkelser?

Er det ikke for å fylle igjen hullet når EuroAtlantic's B772 slutter å fly for DY/DU? (Ikke at jeg vet når de slutter..)

LOT er jo de første som har begynt å leie ut sine B787, så da passer det jo bra for Norwegian, så slipper de alle ''Jeg som hadde gledet meg til å fly B787, så fikk jeg denne ellllllllgamle kjærra her''... :)
 
Kan bekrefte dette i interne systemer. Reg er SPLRA. Skal brukes KUN til JFK og FLL. Planlagte flighter frem til og med 30.11. Ett utdrag under:

DY7011 27.10.2014 CPH JFK SPLRA 1730 0200/1
DY7012 28.10.2014 JFK CPH SPLRA 0330 1040
DY7041 29.10.2014 CPH FLL SPLRA 1420 0100/1
DY7042 30.10.2014 FLL CPH SPLRA 0300 1155
DY7011 31.10.2014 CPH JFK SPLRA 1730 0200/1
DY7012 01.11.2014 JFK CPH SPLRA 0330 1040
DY7041 01.11.2014 CPH FLL SPLRA 1420 0100/1
DY7042 02.11.2014 FLL CPH SPLRA 0300 1155
DY7011 03.11.2014 CPH JFK SPLRA 1730 0200/1
DY7012 04.11.2014 JFK CPH SPLRA 0330 1040
DY7041 05.11.2014 CPH FLL SPLRA 1420 0100/1
DY7042 06.11.2014 FLL CPH SPLRA 0300 1155
DY7011 07.11.2014 CPH JFK SPLRA 1730 0200/1
DY7012 08.11.2014 JFK CPH SPLRA 0330 1040
DY7041 08.11.2014 CPH FLL SPLRA 1420 0100/1
DY7042 09.11.2014 FLL CPH SPLRA 0300 1155
DY7011 10.11.2014 CPH JFK SPLRA 1730 0200/1
DY7012 11.11.2014 JFK CPH SPLRA 0330 1040
 
Snapper de kanskje opp noen leveringsslot´er fra AirBerlin kanselleringen også? Noen som vet når de var/er due for levering?
 
Snapper de kanskje opp noen leveringsslot´er fra AirBerlin kanselleringen også? Noen som vet når de var/er due for levering?


Samtidig som AirBerlin avbestilte sine kom det inn Ronny ordre på like mange maskiner fra ukjent kunde. Mest sannsynlig er der Etihad selv som har tatt over disse
 
Äntligen ett slut på EuroAtlantic flighterna på ARN då! :)

Enligt den inte så seriösa sajten flygtorget.se så har EuroAtlantic sagt upp avtalet på grund av att Norwegian är sena med betalningen, finns det någon sanning i detta?
 
Last edited:
Jeg har sittet og ventet på dette siden det ble kjent at LOT skulle leie ut sine. Må passe DU midt i blinken.
 
Noen mulighet i verden for at dette kan bli mer permanent..?

Det vil tiden vise...
Men det som er morsomt med saken er at LOT's bussinesclass er blitt til NAX Premium Economy, mens LOT's Premium Economy/Club er hos NAX her bare vanlige Economy seter, så det er fritt fram å reise på setene som er helt like NAX sine Premium Economy til Eco pris....
 
Det vil tiden vise...
Men det som er morsomt med saken er at LOT's bussinesclass er blitt til NAX Premium Economy, mens LOT's Premium Economy/Club er hos NAX her bare vanlige Economy seter, så det er fritt fram å reise på setene som er helt like NAX sine Premium Economy til Eco pris....

Helt like?

trip11.jpg
 
Hvis du myser er det nære nok, nesten :hi2

Sett bort fira det så skal dette bli spennende å følge :)
 
Äntligen ett slut på EuroAtlantic flighterna på ARN då! :)

Enligt den inte så seriösa sajten flygtorget.se så har EuroAtlantic sagt upp avtalet på grund av att Norwegian är sena med betalningen, finns det någon sanning i detta?

Det kan du nok være ganske sikker på ikke stemmer!
Årsaken er nok heller at en 787 vil være betraktelig billigere i drift selv om leasingkostnaden er høyere.
Da slipper de jo også all pax som klager over ikke å få fly 787.
 
I kommende vintersesongen kun 4 ut av LOT sine 6 787 er i bruk samtidigt (16 avganger i uke + longhaul charter).
 
Back
Top