Norwegian Longhaul forsinkelser m.v. (håndtering, media, meninger etc)
Forstår passasjerene veldig godt. Alle fly får noen tekniske problemer i blant, men Norwegian har ikke organisasjon på plass for å drive dette på en skikkelig måte. Tenker da informasjonsflyten, eller rettere sagt mangel på akkurat det.
Jeg kan si her og nå at jeg kommer aldri til å fly long-haul med dette selskapet. Ikke fordi jeg noen brodd mot Norwegian, og selve flyturen er sikkert grei den. Men jeg vil gjøre alt for å unngå å havne i samme situasjon som flere passasjerer nå har havnet i. Og da er det best å holde seg unna, ser det ut til.
Forstår passasjerene veldig godt. Alle fly får noen tekniske problemer i blant, men Norwegian har ikke organisasjon på plass for å drive dette på en skikkelig måte. Tenker da informasjonsflyten, eller rettere sagt mangel på akkurat det.
Jeg kan si her og nå at jeg kommer aldri til å fly long-haul med dette selskapet. Ikke fordi jeg noen brodd mot Norwegian, og selve flyturen er sikkert grei den. Men jeg vil gjøre alt for å unngå å havne i samme situasjon som flere passasjerer nå har havnet i. Og da er det best å holde seg unna, ser det ut til.