![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Noen som har tips om transport mellom HND og NRT på kveldstid? Lander i 22 tiden, og bussen som går mellom flyplassene stopper kl 21. Sist tok jeg taxi, men det koster ca 25000 gærninger, syns det blir litt dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når går flyet ditt fra NRT? Jeg landet en gang på HND ca kl 23 og skulle videre fra NRT på formiddagen neste dag. Løste det ved å ta taxi til Ginza og bodde på et billig hotell der før jeg tok Narita Express videre neste morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal ta SAS flyet, går vel i 11 tiden.
Bruker som regel å legge meg inn på Hilton Narita.. kjempe hotell til en fin pris, og kjapt å komme seg til NRT. Tak for tips, kan være et godt alternativ det der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Jeg er bare noen dager gammel her på forumet, men har vært skapleser 3-4 år. Vær overbærende med meg hvis jeg gjør noe galt. Har ikke vært på NRT, men vil ankomme NRT 10.40 med SAS og har videreconn med Asian 12.30 og på returen ankomme med Asian 11.10 med avgang SAS 12.30. Vil ha billetter OSL-CPH-NRT t/r SAS og NRT-MNL med Asian, men regner med at baggasje går rett igjennom. Gjør i alle fall det MNL-BKK-CPH-OSL eller MNL-PEK-CPH-Osl. Reiser i Go, men sjangser på Optiontown. NRT-MNL-NRT Z med Life Miles regner jeg med. Kan jeg gå for dette eller bør jeg finne en forbindelse NRT-MNL med bedre tid i Japan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Hei Tokyo-folk!
Jeg legger ut på jomfrutur til Tokyo om et par uker. Mot slutten av oppholdet vurderer jeg en tur til Bangkok (NRT-BKK-NRT), men jeg er litt usikker på hvor lang tid jeg bør beregne for transfer i NRT på returen 5. juli (NRT-AMS-OSL). En eventuell Bangkok-tur blir en separat booking, så jeg må vel plukke opp bagasje og gjennom passkontroll i NRT før ny innsjekk og sikkerhetskontroll etc. BKK - NRT med TG640 lander 08:10 NRT - AMS med KL862 avgang 10:30 Er dette for stramt tidsmessig? Hilsen Christian |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delvis skifte i internasjonal trafikk fra Narita til Haneda | Someone | Flyforum | 43 | 04-02-2020 15:27 |
HND Tokyo Haneda | Glean EBG | Småprat | 2 | 24-10-2012 12:23 |
Tokyo-Haneda | LN-BLO | Flyforum | 13 | 02-12-2010 08:09 |
Tokyo/Narita | sk931 | Bilder & foto | 1 | 14-03-2009 15:08 |
Tokyo/Haneda | sk931 | Bilder & foto | 4 | 14-03-2009 14:54 |