Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-07-2014, 22:59   #1
mcleif
ScanFlyer Blue

Default Transfer i Tokyo (Haneda/Narita)

Hei!

Noen som har tips om transport mellom HND og NRT på kveldstid?
Lander i 22 tiden, og bussen som går mellom flyplassene stopper kl 21.

Sist tok jeg taxi, men det koster ca 25000 gærninger, syns det blir litt dyrt.
mcleif is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2014, 03:34   #2
Fly med oss
ScanFlyer Gold

Default Re: Haneda - Narita, Transfer

Når går flyet ditt fra NRT? Jeg landet en gang på HND ca kl 23 og skulle videre fra NRT på formiddagen neste dag. Løste det ved å ta taxi til Ginza og bodde på et billig hotell der før jeg tok Narita Express videre neste morgen.
Fly med oss is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2014, 09:28   #3
mcleif
ScanFlyer Blue

Default Re: Haneda - Narita, Transfer

Skal ta SAS flyet, går vel i 11 tiden.
Bruker som regel å legge meg inn på Hilton Narita.. kjempe hotell til en fin pris, og kjapt å komme seg til NRT.

Tak for tips, kan være et godt alternativ det der!
mcleif is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2014, 12:15   #4
arneb
Newcomer

Default Transfer NRT

Hei
Jeg er bare noen dager gammel her på forumet, men har vært skapleser 3-4 år.
Vær overbærende med meg hvis jeg gjør noe galt.
Har ikke vært på NRT, men vil ankomme NRT 10.40 med SAS og har videreconn med Asian 12.30 og på returen ankomme med Asian 11.10 med avgang SAS 12.30. Vil ha billetter OSL-CPH-NRT t/r SAS og NRT-MNL med Asian, men regner med at baggasje går rett igjennom. Gjør i alle fall det MNL-BKK-CPH-OSL eller MNL-PEK-CPH-Osl.
Reiser i Go, men sjangser på Optiontown. NRT-MNL-NRT Z med Life Miles regner jeg med.
Kan jeg gå for dette eller bør jeg finne en forbindelse NRT-MNL med bedre tid i Japan.
arneb is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2014, 16:57   #5
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Default Re: Transfer NRT

Quote:
Originally Posted by arneb View Post
Har ikke vært på NRT, men vil ankomme NRT 10.40 med SAS og har videreconn med Asian 12.30 og på returen ankomme med Asian 11.10 med avgang SAS 12.30. Vil ha billetter OSL-CPH-NRT t/r SAS og NRT-MNL med Asian, men regner med at baggasje går rett igjennom. Gjør i alle fall det MNL-BKK-CPH-OSL eller MNL-PEK-CPH-Osl.
Høres ut som du reiser på separate billetter, da vil du selv være ansvarlig for å sikre at du rekker neste fly. Mister du flyet på NRT så står du der og må fikse deg selv, hverken flyselskap eller forsikring vil dekke tapet med så kort tid. Ikke regn med at bagasjen går gjennom dersom det er på separatet billetter.

Old 08-06-2016, 20:03   #6
chr1s
Newcomer

Default Re: Tokyo-tips (hovedtråd)

Hei Tokyo-folk!

Jeg legger ut på jomfrutur til Tokyo om et par uker. Mot slutten av oppholdet vurderer jeg en tur til Bangkok (NRT-BKK-NRT), men jeg er litt usikker på hvor lang tid jeg bør beregne for transfer i NRT på returen 5. juli (NRT-AMS-OSL). En eventuell Bangkok-tur blir en separat booking, så jeg må vel plukke opp bagasje og gjennom passkontroll i NRT før ny innsjekk og sikkerhetskontroll etc.

BKK - NRT med TG640 lander 08:10
NRT - AMS med KL862 avgang 10:30

Er dette for stramt tidsmessig?

Hilsen Christian
chr1s is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2016, 21:01   #7
Insomnia4u
ScanFlyer Silver

Default Re: Tokyo-tips (hovedtråd)

Quote:
Originally Posted by chr1s View Post
Hei Tokyo-folk!

Jeg legger ut på jomfrutur til Tokyo om et par uker. Mot slutten av oppholdet vurderer jeg en tur til Bangkok (NRT-BKK-NRT), men jeg er litt usikker på hvor lang tid jeg bør beregne for transfer i NRT på returen 5. juli (NRT-AMS-OSL). En eventuell Bangkok-tur blir en separat booking, så jeg må vel plukke opp bagasje og gjennom passkontroll i NRT før ny innsjekk og sikkerhetskontroll etc.

BKK - NRT med TG640 lander 08:10
NRT - AMS med KL862 avgang 10:30

Er dette for stramt tidsmessig?

Hilsen Christian
Du kan antagelig tagge bagasjen helt frem og gå på transit Check in. Hvis ikke er det for tight. Ofte lange køer i det siste i immigrasjonen.
Insomnia4u is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules