Europeiske dreamliner-ruter sommeren 2014

hifiman

ScanFlyer Gold
Hei!
jeg prøver å finne ut hvor jeg kan fly dreamliner i europa,
noen som har forslag?
vet at Lan flyr MAD-FRA med 787

Re: Dreamliner i europa

Det er vel ingen andre som har 787 ruter internt i Europa vel...

Thompson brukte de på charter UK-Kreta ifjor sommer. Om det var bare for å trene inn crew eller om de har tenkt å bruke de i sommer også veit jeg ikke

Lot flyr noen enkelt turer til blant annet Roma i våres. Fra warsawa.
5 t/r WAW-FCO i april
Og en til Tblisi riktig nok ikke Europa men tok den med.

Last edited:
Re: Norwegian skal fly ARN-LGW med B787 i S14

LNE eller LNF då antar jag som flyger dessa turer!, nu måste man ju nästan boka en tur till London i sommar då :)

Er dette for å eventuelt bytte fly mellom ARN-LGW eller er det pga trening?

Börjar inte longhaul flygningarna från LGW i juli?
Så skulle tippa på att dessa flighter är för att LGW-crewet ska få träna, med svenska supervisors då kanske?

Sen är det ju som sagt smart att kunna skifta maskiner på ARN ifall man behöver in med någon maskin till Nayak.

Last edited:
Sikkert tatt opp her før, men kan ikke finne det...

Men uansett, for å få sitte i Premium-kabinen, må man bestille Flex-billett da, eller er det bare førstemann til mølla?

Er dette for å eventuelt bytte fly mellom ARN-LGW eller er det pga trening?

Det er vel for å få utnyttet flyene tenker jeg? Såfremt LNE og LNF blir ført inn i NAS AOC, så er det kun LNB og LNC som kan operere til og fra USA. Dvs det blir mye dødtid om LNA, LND, LNE og LNF kun skal operere skandinavia - bangkok...

<mod>
Som vanlig, vær vennlig å ta irske AOCer, innleid crew, halehelter, BKK-flighter m.v. i respektive tråder! Ytterligere varsler gis ikke
</mod>

Og uten at det er lov å si hvorfor, så tror jeg kanskje ikke dette er det eneste vi får se av 787 på europeiske ruter fremover.

Hva med å fly med LAN FRA-MAD t/r eller en vei med Dreamliner. Denne ruten går hver dag på vei til Latin Amerika. Jeg skal prøve denne ruten snart. Det er billig å reise med dem både i business og economy. Dersom man har nok Avios poeng innenfor Oneworld så kan man bruke 15000 Avios for å fly en vei business mellom FRA og MAD. Skatter og avgifter koster bare da 170-340 kr.

Og uten at det er lov å si hvorfor, så tror jeg kanskje ikke dette er det eneste vi får se av 787 på europeiske ruter fremover.

Langruter fra Madrid er jo lovet før 2014 er omme, så da kommer vel de med i 'The 787 Exchange Network' også .. ?

Hva med å fly med LAN FRA-MAD t/r eller en vei med Dreamliner. Denne ruten går hver dag på vei til Latin Amerika. Jeg skal prøve denne ruten snart. Det er billig å reise med dem både i business og economy. Dersom man har nok Avios poeng innenfor Oneworld så kan man bruke 15000 Avios for å fly en vei business mellom FRA og MAD. Skatter og avgifter koster bare da 170-340 kr.

Jeg fløy denne ruten November i fjor, BGO-LGW-MAD-FRA-OSL-BGO. Selve kabinen og produktet til LAN er helt fantastisk. Mulig jeg var uheldig, men hele gjengen som jobbet i kabinen på aktuelle flyvningen var gjennomført uhøflig og viste total mangel på arbeidsvilje. Så hvis du booker turen, ikke forvent allverdens av service. Og som du poengterer, business kostet ikke allverdens :)

Back