Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)
Tråd om Norwegians status/regularitet på longhaul. Skal du bare sutre så er det fint om du finner et annet sted å gjøre det...
Det finnes egne tråder om SK vs DY, om 787ens tekniske meritter og om erstatninger ved forsinkelse m.v.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=126871
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121629
2013-tråden finnes her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=118294
Forøvrig:
787 - teknologi og kvalitet: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=120281
Utflagging og ansatte i utlandet: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=118721
Status irsk AOC:: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121930&highlight=irsk
Tråd om Norwegians status/regularitet på longhaul. Skal du bare sutre så er det fint om du finner et annet sted å gjøre det...
Det finnes egne tråder om SK vs DY, om 787ens tekniske meritter og om erstatninger ved forsinkelse m.v.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=126871
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121629
2013-tråden finnes her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=118294
Forøvrig:
787 - teknologi og kvalitet: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=120281
Utflagging og ansatte i utlandet: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=118721
Status irsk AOC:: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121930&highlight=irsk
Last edited: