![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
Jeg fikk også den. Begynner ny kval.år imorgen. Betyr det at jeg kan sikre gull til des 2015 bare med 2 t/r? Da er jeg bekymret for hva EB 2.0 gjør med gull statusen da de nesten gir den bort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk også den nå. Gullkortet ble fornyet i mai.
Opptjeningsperioden går ut januar. Regner ikke med at om jeg tar to turer i wrapclass så får jeg fornyet enda ett år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fikk den samme selv, og gullkortet ble mistet i august.
Så ser ut som noe de har sendt ut til alle som har eller har hatt gull, og de har bommet litt på filtreringen? Men ble ikke klok på hvor lenge det ble fornyet. Er det snakk om frem til august 2015 er det verdt det, men ikke hvis vi snakker bare frem til neste sommer Last edited by Someone; 30-09-2013 at 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg vet ikke om dette er en targeted kampanje, men jeg fikk en e-post i dag fra SAS om en mulighet til raskt å opptjene seg gullkort:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har også netop fået denne mail, jeg er "kun" sølv og kvalificeringsår går fra feb13-jan14.
Nogen der har regnet på hvordan man optimerer at blive guld medlem med dette tilbud? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk samme e-posten, og skulle akkurat spørre om det samme.
Er det noen som har gode tips med utgangspunkt OSL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fikk også e-post og måtte inn på Flyprat og se om jeg hadde missforstått at jeg hadde ut denne måneden på å kvalifisere på gammel ordning med 45 000 poeng (ny periode i morgen). Men da tolker jeg som andre her, ser bort fra at dette kan være en feilutsendelse og fikser to reiser i oktober for å få gull de neste to årene.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk følgende som targeted, "SIKRE GULLKORTET DITT I HØST! - Bestill høstens reiser nå og fortsett som gullmedlem".
For egen ser jeg ikke behovet for egen del, da jeg har 23 flights siden 1. juni og regner med å ha rekvalifisert i god til før jul. "Akkurat nå gjør vi det ekstra enkelt for deg å beholde Gullkortet ditt. Bestill og foreta to tur/returreiser i SAS Plus mellom Norden og Europa mellom 30. september og 31. oktober, så får du beholde Gullkortet ditt. Alt du behøver å gjøre er å registrere deg senest 6. oktober og bestill og reis 30. september til 31. oktober 2013.* Ta første skritt for å sikre Gullkortet ditt allerede i dag" Last edited by NordicLane; 30-09-2013 at 10:28. Reason: presisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tja, virker som de har bommet litt på uttrekket, ellers så har alle fått (kona er EBB og har fått mailen...) Jeg begynner også ny kvalifiseringsperiode i morgen og har sikret gull et år til
Bør jo gjelde for hele neste periode da dvs til September 2015 for min del... Edit: Ser at mailen har ulik tekst. Jeg har fått "Sikre Gullkortet ditt i høst" mens kona har fått "Oppnå gullkort ekstra raskt" Last edited by jjessen; 30-09-2013 at 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her bør det vel opprettes en egen tråd med billigste SAS plus funn ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
Jeg har ikke fått, men så har jeg aldri hatt gullkort heller.....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kan bli folksomt i gullstua fremover hvis alle medlemmene kan benytte seg av dette.
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk også dette på mail. På meg virker det som en litt desperat forsøk på å øke belegget på kort sikt i plus.
Har vært gull i 14 år, og med 9 mnd'er på å rekvalifisere, er dette ikke attraktivt nok for meg. Er derfor litt usikker på hvem de egentlig er ute etter å få "tak i". De som har reist lite i det siste, og har kort tid for rekvalifisering kanskje ? Men ønsker man å sikre seg gull raskest mulig, er vel tilbudet noe av det bedre jeg har sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Joker
|
![]()
Ikke fått noe, er EBS.. Kjedelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TXL-CPH-AMS/ retur kan koste så lite som 4000 kr og gir 10000 poeng. God deal det. Da har man vel også 2 t/r mellom NOrden og Europa.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg fikk også denne e-posten, men tror ikke jeg trenger å hoppe på dette tilbudet for å fornye gullkortet. Det er altså snakk om to t/r-reiser i Europa i løpet av oktoren. Noen som kjenner til billige Plus-ruter? Ser at man kan fly én vei til Praha for 880 kr. i Plus, men selvsagt dyrere på returen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, for min del hadde det fort blitt snakk om over 8.000kr. Noe sier meg det ikke bare er hos meg noen hadde lagt ned veto her.....kan kjøpe endel glass vin og øl og diverse flyplassbarer og fortsatt gå i pluss da
Last edited by Someone; 30-09-2013 at 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kort spørsmål. Denne utreisen og returen kan gjøres på en kveld i plus til 2058,-, men det 40 minutter mellom ankomst og avgang (sikker samme flyet som går i retur). Er det praktisk gjennomførbart?
19:15 - 21:10 1:55 OSL - PRG SK4769 Oslo - Praha (Terminal 2) Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700 21:50 - 23:45 1:55 PRG - OSL SK4768 Praha (Terminal 2) - Oslo Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |