Det måtte ske. Efter en succes for 2 år siden, måtte det gentages, men med bedre spottermuligheder.
Hotellet og flyvningen var købt og bestilit i januar. Renaissance Hotel var hotellet, mens SAS var transporten.
SK506 var turen ud. SE-RJF, en af SAS' A320-200, ex-Spanair og ex-BMI maskine, stod for transporten.
Igennem paskontrol, også ellers videre til bagage og derfra til hotellet. Udlevering af nøglekort også ellers ind og kigge på herlighederne. 200-300 meter til runway var ikke dårligt, desværre var vinden bare i den forkerte retning, så inden landinger eller takeoff i den ende af banen.
Første maskine som kom bare 10 minutter efter værelserne var indtaget:

Korean Airlines B777-300 HL8209 by johanfrc, on Flickr
Og sådan fortsatte det bare resten af dagen og aftenen:

United Airlines B767-300ER N660UA by johanfrc, on Flickr

Etihad Airways A340-600 A6-EHL by johanfrc, on Flickr

Jet Airways B777-300ER VT-JEK by johanfrc, on Flickr

Emirates A380-800 A6-EDJ by johanfrc, on Flickr

Transaero B737-800WL EI-RUF by johanfrc, on Flickr

Arik Air A330-200 5N-JIC by johanfrc, on Flickr

Uzbekistan Airlines B767-300ER UK67006 by johanfrc, on Flickr
Aftensmad blev spist, mens det lokale flyselskab indtog lufthavnen, hvilket betød nul interessante fly i 1 time eller så.
Men lidt skal jo også ud, hvilket denne lille perle skulle:

TAM Airlines B767-300ER PT-MSX by johanfrc, on Flickr
Denne holdt længe nok til at man kan forsøge noget langtidseksponering:

Tap Portugal A320-200 CS-TMW by johanfrc, on Flickr
Samtlige billeder i denne og de 2 andre posts, er taget igennem et typsik hotelvindue, som er lettere beskidt på den ene side. Så kvaliteten kan være lidt la la...
Lørdag Del 1: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119763
Lørdag Del 2:http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119762
Søndag: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119764
Hotellet og flyvningen var købt og bestilit i januar. Renaissance Hotel var hotellet, mens SAS var transporten.
SK506 var turen ud. SE-RJF, en af SAS' A320-200, ex-Spanair og ex-BMI maskine, stod for transporten.
Igennem paskontrol, også ellers videre til bagage og derfra til hotellet. Udlevering af nøglekort også ellers ind og kigge på herlighederne. 200-300 meter til runway var ikke dårligt, desværre var vinden bare i den forkerte retning, så inden landinger eller takeoff i den ende af banen.
Første maskine som kom bare 10 minutter efter værelserne var indtaget:

Korean Airlines B777-300 HL8209 by johanfrc, on Flickr
Og sådan fortsatte det bare resten af dagen og aftenen:

United Airlines B767-300ER N660UA by johanfrc, on Flickr

Etihad Airways A340-600 A6-EHL by johanfrc, on Flickr

Jet Airways B777-300ER VT-JEK by johanfrc, on Flickr

Emirates A380-800 A6-EDJ by johanfrc, on Flickr

Transaero B737-800WL EI-RUF by johanfrc, on Flickr

Arik Air A330-200 5N-JIC by johanfrc, on Flickr

Uzbekistan Airlines B767-300ER UK67006 by johanfrc, on Flickr
Aftensmad blev spist, mens det lokale flyselskab indtog lufthavnen, hvilket betød nul interessante fly i 1 time eller så.
Men lidt skal jo også ud, hvilket denne lille perle skulle:

TAM Airlines B767-300ER PT-MSX by johanfrc, on Flickr
Denne holdt længe nok til at man kan forsøge noget langtidseksponering:

Tap Portugal A320-200 CS-TMW by johanfrc, on Flickr
Samtlige billeder i denne og de 2 andre posts, er taget igennem et typsik hotelvindue, som er lettere beskidt på den ene side. Så kvaliteten kan være lidt la la...
Lørdag Del 1: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119763
Lørdag Del 2:http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119762
Søndag: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119764
Last edited: