QR med 787 på Skandinavia til høsten.
ARN fra 01 august.
CPH og OSL fra 01 sep.
http://boarding.no/art.asp?id=54061
ARN fra 01 august.
CPH og OSL fra 01 sep.
http://boarding.no/art.asp?id=54061
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser ut til at Norwegian, skal få litt hardere konkurranse enn de ønsker...velger lett Quatar enn 31" til Kjoser'n eller er en full service flight enn det hva Norwegian tilbyr.
Ser ut til at Norwegian, skal få litt hardere konkurranse enn de ønsker...velger lett Quatar enn 31" til Kjoser'n eller er en full service flight enn det hva Norwegian tilbyr.
QR har idag 32" pitch og 17,5" bredde på A330 så dette går feil vei.Ser ut som QR også har 31'',bredde 16,9 og 3-3-3,så plassen blir den samme.
QR har idag 32" pitch og 17,5" bredde på A330 så dette går feil vei.![]()
Med priser på rundt 10-11k for 'premium' hos DU skal det godt gjøres om jeg velger noe annet enn QR C OSL-BKK. Er man villig til å bla opp 10-11k for en tur, så sjekker man også søkemotorene og ser på alternativene, tror jeg.
Husk at svært mange (spesielt som ikke er skrudd sammen som oss flynerder) ønsker å fly direkte og ser gleden av det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.