T Thomas ScanFlyer Rusty 18 May 2013 #1 Var en tur ute for å kjøre en ramp-audit på EVE-OSL-TRD turnaround, og benyttet sjansen til å knipse ett bilde med iPhone 4s sin "panorama-feature" like før den forsvinner bakover.
Var en tur ute for å kjøre en ramp-audit på EVE-OSL-TRD turnaround, og benyttet sjansen til å knipse ett bilde med iPhone 4s sin "panorama-feature" like før den forsvinner bakover.
jameson82 Flysitter 18 May 2013 #3 Siden jeg er en enorm Eple motstander må jeg dessverre si at dette synes jeg ble fantastisk bra..
Henshaw Galley Slave Medlem 19 May 2013 #4 Stilig dette. Utfordring: Noen med android phone og photo sphere some trasker ut midt utpå der og knipser en 360 grader i alle retninger?
Stilig dette. Utfordring: Noen med android phone og photo sphere some trasker ut midt utpå der og knipser en 360 grader i alle retninger?
LN-MOW Flyklapper Medlem 19 May 2013 #5 Fint bilde. I ren yr glede samlet jeg sammen 13 pushbackbilder fra SEA. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117525
Fint bilde. I ren yr glede samlet jeg sammen 13 pushbackbilder fra SEA. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117525
kekker Onkel reisende kekker 19 May 2013 #6 Re: Re: Norwegian + Aviator = Propaganda! jameson82 said: Siden jeg er en enorm Eple motstander må jeg dessverre si at dette synes jeg ble fantastisk bra.. Click to expand... De derre råtne eplene tar irriterende gode bilder...
Re: Re: Norwegian + Aviator = Propaganda! jameson82 said: Siden jeg er en enorm Eple motstander må jeg dessverre si at dette synes jeg ble fantastisk bra.. Click to expand... De derre råtne eplene tar irriterende gode bilder...
kekker Onkel reisende kekker 19 May 2013 #7 Re: Re: Norwegian + Aviator = Propaganda! Henshaw said: Stilig dette. Utfordring: Noen med android phone og photo sphere some trasker ut midt utpå der og knipser en 360 grader i alle retninger? Click to expand... Hva er photo sphere? Finner ikke koe brukbart i play store...
Re: Re: Norwegian + Aviator = Propaganda! Henshaw said: Stilig dette. Utfordring: Noen med android phone og photo sphere some trasker ut midt utpå der og knipser en 360 grader i alle retninger? Click to expand... Hva er photo sphere? Finner ikke koe brukbart i play store...