Rapporten kommer litt stykkevis og delt for å advare først som sist, men så lenger man er raskere med å fullføre en deluxen så går det vel greit.
Uansett så var visstnok mitt nærvær krevet i India. Nærmere bestemt i Pune, så da var det ingen annen muligehet enn å komme seg dit. Foreløpig kvallifiserer jeg bare til economy extra, og kombinert med rutetabell og farge på kortet, samt at vi har en relativt god avtale med BA til Mumbai, gjorde at valget falt på dem OSL-LHR-BOM, også bil det siste stykket til Pune.
Old fashion bestilling med telefon til reisebyrå ni dager før avreise for reservasjon, også bekreftelse per telefon seks dager før.
En miks av 319/320 på OSL-LHR og 777-200ER LHR-BOM. Her bruker BA en miks av 777-300ER og 747-400 om vinteren, mens det i sommerhalvåret benyttes 777-200ER på deres to daglige LHR-BOM. Og etter statistikken å dømme går det stort dett med G-VIIx serien, som er BA sin første batch med 777-200ER, som vel er levert mellom 1997 og 1999, og spenneningen bestod da i om jeg fikk gammel eller ny WT? Eller om man også klarte å oppgradere
Uansett er det relativt premiumtunge fly med bare 224 seter, med 14F, 48C, 40Y+ og 122 economy, så ikke akkurat noen Kjosliner
Uansett så var visstnok mitt nærvær krevet i India. Nærmere bestemt i Pune, så da var det ingen annen muligehet enn å komme seg dit. Foreløpig kvallifiserer jeg bare til economy extra, og kombinert med rutetabell og farge på kortet, samt at vi har en relativt god avtale med BA til Mumbai, gjorde at valget falt på dem OSL-LHR-BOM, også bil det siste stykket til Pune.
Old fashion bestilling med telefon til reisebyrå ni dager før avreise for reservasjon, også bekreftelse per telefon seks dager før.
En miks av 319/320 på OSL-LHR og 777-200ER LHR-BOM. Her bruker BA en miks av 777-300ER og 747-400 om vinteren, mens det i sommerhalvåret benyttes 777-200ER på deres to daglige LHR-BOM. Og etter statistikken å dømme går det stort dett med G-VIIx serien, som er BA sin første batch med 777-200ER, som vel er levert mellom 1997 og 1999, og spenneningen bestod da i om jeg fikk gammel eller ny WT? Eller om man også klarte å oppgradere
Uansett er det relativt premiumtunge fly med bare 224 seter, med 14F, 48C, 40Y+ og 122 economy, så ikke akkurat noen Kjosliner

Last edited: