No Bieber today, or tomorrow (Biebertråden)

Re: No Bieber today, or tomorrow

Har du en Bieberfans i heimen trenger hun ikke å reise til OSL for å prøve å se sitt store idol :colgate:

http://www.osl.no/osl/omoss/_presse...MST_OG_AVGANG_FOR_JUSTIN_BIEBER&id=181-156016

ENGM 911:
Dette tror jeg ikke noe på, så jeg stiller med flagg og plakater på ankomst utland. Hvis du blir med, så kan vi kose oss med pølser og softis mens vi venter. Du tar med kamera, og jeg tar med ghettoblasteren med masse JB CD-er. Passer det fra kl 17 på fredag for deg? :colgate:

ENGM 911:
Dette tror jeg ikke noe på, så jeg stiller med flagg og plakater på ankomst utland. Hvis du blir med, så kan vi kose oss med pølser og softis mens vi venter. Du tar med kamera, og jeg tar med ghettoblasteren med masse JB CD-er. Passer det fra kl 17 på fredag for deg? :colgate:

Håper det kommer bilder fra den seansen :lol:

Bittelitt OT:

– Vi skrev dette først og fremst for å få formidlet til fansen at det ikke er noen vits i å storme Oslo Lufthavn, sier Gystad til tv2.no.

– Vil ikke dette bare føre til at fansen heller stormer privatfly-terminalen da?

Har OSL en privatfly-terminal?? Såvidt jeg vet har de bare en terminal til kongefamilien (og statsrådet?)

OSL har en GA-terminal ('General Aviation'). Det er den gamle terminalen på vestsiden.

ENGM 911! Dette må da være et stort nederlag for deg som er en slik gigantisk superfan av denne gutten :-))

Jeg tipper på Torp eller Rygge!

Da helt sikkert også flyvende med Ryanair, han har sikkert påspandert seg sete helt foran da.

Som tidligere sagt, hvorfor ikke sende han til Rygge eller Torp...

En annen ting som hadde vært morro hadde vært om Flygelederne eller noe andre som hadde gjort at flyene hadde stått på bakken hadde gått ut i streik dagen før....det hadde vært saker, stakkars flyselskaper isåfall :D Haha

Rygge hadde jo faktisk vært ganske smart, så fremt de hadde fått til en avtale om å parkere på den militære siden. Da hadde de i hvert fall fått kommet og dratt i fred.

Er det New Zealand som er ca lengst unna Oslo? Hvordan er været der rundt den 16. april?

Landet kanskje i natt på Gardermoen:

http://www.seher.no/914999/er-justin-bieber-allerede-i-oslo

Er dette bildet av Justin i Norge?Landet det et privatfly på Gardermoen i natt, og er dette bildet fra et norsk hotellrom? Spekulasjonene er i full gang rundt Justin Bieber.

SEOGHØR.NO: Det er fortsatt to dager igjen til Justin Bieber (19) står på scenen på Telenor Arena, men popstjernen kan allerede ha ankommet Norge i hemmelighet.

Last edited by a moderator:

Jeg tipper på Torp eller Rygge!

Da helt sikkert også flyvende med Ryanair, han har sikkert påspandert seg sete helt foran da.

Rygge er ikke nevnt noen steder som aktuelle. Torp, Gardermoen og Sverige er nevnt som mulige flyplasser

Back