DY LN-LNA/EI-LNA - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Selv om det er en stund til den tar til skyene, er den ute av fødestuen og står nå i malerhangaren. Jeg har en statustråd på alle de andre maskinene, så vibruker denne tråden kun til spesifikk informasjon om denne maskinen. Generell diskusjon henvises til eksisterende tråd(er).

Vi snakker selvfølgelig om B787-8 (Boeing bruker ikke kundekode på disse), c/n 35304, l/n 102, registrering og hex-kode foreløpig usikker. Eier er ILFC.

Når dens tur kommer - sannsynligvis i juni-juli en gang - vil den testflys som BOE576.

Re: 'LN-BKA' - status

Den ser bra ut! :D

Men det er tydelig at man ikke vet hvilken reg. den skal få....

Re: 'LN-BKA' - status

Er dette første fly som får halehelten på allerede i malerstua? Bortsett fra nr 6000 da.

Re: 'LN-BKA' /LN102 - status

Synd den ikke kunne fått Trond A. Bolle på halen (ja jeg har fått med meg hvorfor NAX ikke vil bruke ham), men Sonja Henie er vel mer kjent borte i junaiten.

Iflg Sandaker-Nilsen er det neste stopp etter malerhangaren.

Dette ser veldig bra ut. Håper virkelig at problemene løser seg snart så vi kan få henne hjem.

Registreringen er EI-LNA - hexkoden er ennå ikke kjent. First flight blir denne uken.

Re: EI-LNA/LN102 - status

men back on topic. Intet nytt om når den får luft under vingene? Er jo ikke mange dager igjen av denne uken, men de har vel kanskje såpass å gjøre der borte på Boeing at det er full spiker lørdag og søndag og?

Re: EI-LNA/LN102 - status

Kan umulig være mange dagene til first flight nå.. Forresten, følger med på bloggen til matt cawby, og han melder om både den ene og den andre "b" og "c" flight. Hva er de bokstavene? flyginger med Boeings egne piloter (b) og flygninger med kunders piloter (c)? eller er jeg ute i åkeren da?

Back