SAS renoverer CPH/OSL/ARN-loungene

Everest

ScanFlyer Silver
Dette er nok en nyhet som vil glede mange!

Vi skal gjøre loungene våre bedre!
I perioden 18. februar - 1. mars renoverer vi loungene våre på Oslo Lufthavn Gardermoen og Kastrup, København.
I perioden 4-15. mars renoverer vi loungen på Arlanda, Stockholm.
Velkommen!

http://www.sas.no/Alt-om-reisen/Pa-flyplassen/Lounger/

(Soekte uten aa finne noe om dette, saa ber om tilgivelse paa forhaand i tilfelle det finnes en duplikattraad der ute.)

Endelig, var ikke akkurat en dag for tidlig. :) Blir spennede å se resultatet da en stikker innom 21. feb.

Last edited:
Får prøve og komme med litt oppdateringer, skal innom OSL og CPH mange ganger de neste 3 ukene.

Da blir vel gullstuen og bizloungen stengt en uke hver, med tilhørende stinn brakke i den som er åpen?

KULT! Veldig gode nyheter, jeg var sikker på at dette stod nederst på to do-listen til SAS. Gleder meg til å se resultatet :colgate:

Veldig kult. Nå syns jeg egentlig ikke de har virket så slitt jeg da. Men alle forbedringer er av det gode.

Elefanten og jeg ønsker oss først og fremst en gummibjørndispenser, Japp og muligens en ørliten sjokoladefontene.

Målet er vel å ha "scandinavian design", men jeg er ikke helt enig med asosieringen med OL på Lillehammer for dette designet blir vel mere sent 80-tall enn tidlig 90-tall som OL-designet står for. Man fikk da inn litt friskere farger sammen med alt det lyse treverket.
Welcome-to-SAS-Lounges.jpg

Loungedesignet stammer fra It's Scandinavian-konseptet, men har blitt utviklet siden. Møblement, setetrekk og servise har dessuten blitt byttet ut, og for oss som besøker SAS-loungene ofte er det lett å se at det gjøres oppdateringer med jevne mellomrom selv om hovedkonseptet er det samme. Synes loungene er veldig hyggelige, jeg, men en oppgradering er selvsagt velkommen!

Enig med Flightdeck. Jeg er ofte innom OSL loungen (3-4 ganger i måneden) og jevnlig innom de andre, og jeg oppdager stadig nye småting som er endret/forbedret.

Når det gjelder denne renoveringen de nå varsler stiller jeg egentlig samme spørsmål som Someone. Renovering kan jo bety alt i fra full overhaling med nye farger og møbler til boning av gulv og bytte av sofatrekk.

Spent!

Ifølge ett svar på Facebook der en har spurt angående dette med renovering av loungene, så er det litt nye møbler og farger den består av.

Gode nyheter. Kanskje de burde investere i en dørvakt for Scandinavian Lounge også??

Det skal vel "stjeles" ganske mye sprit av businesspassasjerer før det lønner seg med en drage der inne. Dessuten blir jo C-loungen en stille og fredelig lekeplass for toåringen når alle forsvinner inn i Scand. Loungen. ;)

Det skal vel "stjeles" ganske mye sprit av businesspassasjerer før det lønner seg med en drage der inne. Dessuten blir jo C-loungen en stille og fredelig lekeplass for toåringen når alle forsvinner inn i Scand. Loungen. ;)

Det er vel heller tilgjengeligheten av seter man ser paa som interessant..

Ikke det at det bryr meg saerlig siden jeg er innom loungene i skandinavia rundt 5 ganger i aaret ;)

Har det ikke vært snakk om å gå for samme løsning på OSL som på CPH der loungene blir adskilt ved inngangen?

Back