DM-bookinger i First (splittet)

Klette

ScanFlyer Blue
Hei,

Du nevner at det blir slutt på moroa, og da vil du bruke de opptjente...

Er det gitt uttrykk fra USAirways om at det kommer til å bli slutt på å kjøpe/booke turer på den måten som vi driver på med nå?

I såfall, er det noe hast med å bruke opp disse poengene? Jeg har 200K på kontoen, og det ville vært fælt om de skulle mistet verdi...

Du må uansett ha en herlig tur :)

Re: DeluxeReport: Til Koh Samui i First Class!

Hei,

Du nevner at det blir slutt på moroa, og da vil du bruke de opptjente...

Er det gitt uttrykk fra USAirways om at det kommer til å bli slutt på å kjøpe/booke turer på den måten som vi driver på med nå?

I såfall, er det noe hast med å bruke opp disse poengene? Jeg har 200K på kontoen, og det ville vært fælt om de skulle mistet verdi...

Du må uansett ha en herlig tur :)

Tror nok mer herren tenker at DM bookinger i O-klasse (flyr i F) er mer eller mindre en saga blott...

Tenker du på det at TG ringer opp enkelte DM-bookinger og nedgraderer?

Mer det at færre og færre selskaper tillatter DM bookinger i F; fra nyttår ble det jo offisielt at man ikke kunne booke LH i F med DM miles, og at det ellers er restriksjoner over hele linjen hos mange andre selskaper.

Mer det at færre og færre selskaper tillatter DM bookinger i F; fra nyttår ble det jo offisielt at man ikke kunne booke LH i F med DM miles, og at det ellers er restriksjoner over hele linjen hos mange andre selskaper.

Kunne man redegjort for hvilke restriksjoner "over hele linjen" som finnes hos "andre selskaper"?

LH gruppen kjenner vi til. Hva mer? OZ og TG er fortsatt gode muligheter?

DM-bookiner i First (splittet)

Tenker du på det at TG ringer opp enkelte DM-bookinger og nedgraderer?

Som nevnt i en annen tråd tror jeg dette først og fremst slyldes at innføringen av 388 på BKK-CDG ble utsatt fra 16. februar til 31. mars, og at 773 har færre F-seter.

Re: DM-bookiner i First (splittet)

På en annen side virker det lettere å få tak i NH F for tiden, men det er vel bare et tidsspørsmål før de skrur igjen krana her også :(

Back