![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Nå går det unna .. LN-NIF, B737-8JP, c/n 39434/4337 er ute av fødestua. Den skal testflys som BOE263.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2010
Location: bærums verk
Posts: 1,122
|
![]()
NID da? Kommer senere eller skal ikke den reg. brukes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Kommer kommer ... av en eller annen grunn har man snudd litt på bokstavene ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Da var det klart for jomfruur ...
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Da ser det ut som flightplanen er borte .... prøve igjen i morgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Prøver igjen .. hvis sikten går opp til >1800m på RNT ....
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2005
Posts: 139
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Det er høyere krav for first flight og testflighter. Banen på RNT er 1640m og de må kunne se hele banen før de kan gå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2005
Posts: 139
|
![]()
Takk, da satser vi på godt vær
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Kansellert igjen - dårlig sikt på RNT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Og om det går according the plan så er nå de 3 neste leveringer som følger:
DY8738 04/02/2013 BFI OSL 73H LNNIE DY8738 07/02/2013 BFI OSL 73H LNNIF DY8738 14/02/2013 BFI OSL 73H LNNGI
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Nytt forsøk - samme routing - ETD 1920 norsk tid ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Tja .. tok av nå .. hex 4794FD ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Opp til Moses igjen i dag ..
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
En liten tur i dag også ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Klart for Flyaway ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: Oslo
Posts: 5,919
|
![]()
Stå på Andreas, flott at du holder oss oppdatert.
__________________
✈ Gamle fly bråker best ✈ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Jeg er vel antagelig litt gal, men .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2010
Location: Maura, Nannestad
Posts: 1,823
|
![]()
Hvorfor kom NIE før NID? Trodde jeg hadde mistet oversikten helt
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
http://www.flickr.com/photos/ingerbf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY LN-LNL - status | LN-MOW | Flyindivider | 50 | 27-03-2025 22:45 |
DY LN-NOT - status | LN-MOW | Flyindivider | 41 | 28-08-2017 01:48 |
Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd) | C172 | Flyforum | 39 | 01-03-2013 12:14 |
Status | sk931 | Flyforum | 5 | 28-09-2004 20:00 |