Widerøe Amex problemer januar 2013?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Widerøe Amex problemer januar 2013?

Ser at SAS har problemer med Amex-betaling. Gjelder dette for Wideroe også? Bestilte en reise i går kveld som jeg måtte avbestille idag, men så at jeg hadde fått e-post om betalingsprobler og reisen ville bli kansellert i løpet av to timer.

Re: Widerøe Amex problemer?

Det er visst problemer hos Amex. Det er lovet fikset i løpet av dagen.

Problemene kommer ikke til å bli fikset i dag, Hvis du ikke allerede har gjort det, bør du bytte til et annet kort.

Tydeligvis problemer kun mellom Amex og WF/SK. DY fungerte fint for meg hele onsdag, mens jeg fikk samme "bytt kort"-epost fra WF.

"Det jobbes med å løse problemet" - i følge sas.no

Noen som vet om løsning nærmer seg? Jeg fikk ikke brukt kortet ved bestilling av vinterferien nettopp, og skulle gjerne ha opptjent poeng og startet på opptjening til CT i 2013...

Re: Widerøe Amex problemer januar 2013?

Synes dette er veldig rart. Skulle nesten tro det var noe alvorlig galt når man har problemer over flere dager med en betalingsløsning...

Siste beskjed er at Amex har problemer med en av sine "Payment Gateways" og at dette dessverre ikke lar seg ordne før uti neste uke en gang. Det er flere kunder enn WF/SK som er rammet av dette visstnok, og vi har dessverre ikke annen råd enn å anbefale kundene å bruke andre kort inntil dette er fikset ;-(

Takk for info, Farmer. "neste uke en gang" tar jeg ikke sjansen på mht tilgjengelighet av billetter, så da får jeg heller bruke et annet kort.

Siste beskjed er at Amex har problemer med en av sine "Payment Gateways" og at dette dessverre ikke lar seg ordne før uti neste uke en gang. Det er flere kunder enn WF/SK som er rammet av dette visstnok, og vi har dessverre ikke annen råd enn å anbefale kundene å bruke andre kort inntil dette er fikset ;-(

Kan man betale via telefon med amex, eller gjelder det hele bookingsystemet?

Virkelig merkelig!

Er noen av tilbudsprisene til SK tilgjengelig på andre nettsider enn SK og WF sine? Eks. Expedia eller andre samarbeidspartnere?

---

EDIT: Ja, jeg finner tilbudsprisene til SK på expedia.no, som tar AmEx. Billetter i boks!

Last edited:
Back