• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Årstreff Trondheim

Re: Årstreff Trondheim

Tja alt avhenger av om jeg er på jobb eller ikke. Men det høres da artig ut dette! Gjerne Y-klasse for meg, men er også med på F-klasse... :)

Jeg blir med så sant det bli på en passende dag (har ikke så voldsomt program i januar), blir med hvor som helst :-)

Kanskje det, ja? Anar jo ikkje kven nokon av dykk er, så det kan vere spennande. Kva med "ecnonomy extra" mtp. drikken, slik som Mikro eller Naboen ;)

I'm in! (Så fremt det ikke tryner totalt med politikken - ikke mindre enn tre årsmøter "coming up")
Naboen er jo 'stamplassen', men de er litt vel kjedelige i matveien.
Y+ ala Graffi e.l er jo et greit alternativ.

Hei, jeg blir gjerne med på dette, Y+ virker helt ok. Jeg er stort sett tilgjengelig for en kveld nå utover.

Hei folkens!

Er masse på reisefot fremover jeg, men om jeg er hjemme den dagen det blir så joiner jeg også! :)

Kim

Per idag ser det ut til at torsdag 31/1 passer alle de som har lagt igjen en stemme her
Jeg har idag reservert bord på Graffi Grill i midtbyen Kart her

Til dere som ønsker å være med - vær så vennlig å legge igjen en liten stemme på Doodle (dette pga antallet plasser jeg skal reservere) :D

Igjen - håper så mange som mulig vil være med

PS: Jeg kommer til å sende ut en liten reminder til dere trøndere som er for sky/trege/kule/dumme/late (stryk det som passer) og minne dere på denne... :colgate: :colgate: :colgate:

Ser fram til en :drink :drink :drink kveld

Last edited:

Notert her også :D

Men når starter det? 31/1-13 kl.______

Heisann!

Ser ut som jeg er ute og flakser den torsdagen.. om det blir forandringer sier jeg fra på PM.

God middag mine herrer!

Kim

Notert her også :D

Men når starter det? 31/1-13 kl.______

Bord bestillt fra 2000....som det også står i Doodle.... :rolleyes:

MEN....det er ingenting som tilsier at man ikke kan møte opp tidligere for en førpils.... :)

Last edited:

Bord bestillt fra 2000....som det også står i Doodle.... :rolleyes:

MEN....det er ingenting som tilsier at man ikke kan møte opp tidligere for en førpils.... :)

Å se der ja...:lol: Overså det jeg. Da er det bare å begynne å glede seg da :D:D:D

Back