Januar? :stir: ..
Sorry .....
Du kom meg i forkjøpet der. Umulig å la være eh?![]()
Ser ingen problemer med å booke med dem, har faktisk reist mye med dem i det siste og har også mange bookinger med dem fremover. Om alt går etter planen vil jeg dukke opp i gullstua utover våren.Trodde du ikke turte å booke med SAS?![]()
Har flydd dit før så jeg vil reise rundt i området, så hvor turen faktisk går har jeg enda ikke bestemt meg for. Spesielt interesserte kan jo prøve å regne ut hvilken SAS-destinasjon som kan gi 42780 statuspong i en jafs for billigste økonomibillett.Hvor går turen, og hvor mye poeng raker du inn ?![]()
Er reklame på Facebook for "sommerferie fra 399 kr", men ser ut som de billettene ikke er lagt ut ennå. Men er vel like om hjørnet da.
Den prisen er vel kun for en vei til Berlin og det tilbudet har allerede ligget ute.Er reklame på Facebook for "sommerferie fra 399 kr", men ser ut som de billettene ikke er lagt ut ennå. Men er vel like om hjørnet da.
Jeg sparte ca. 3000 på å avvente situasjonen litt. :colgate: Men det var riktignok ikke tilbudet fra julekalenderen.Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere?
Spesielt interesserte kan jo prøve å regne ut hvilken SAS-destinasjon som kan gi 42780 statuspong i en jafs for billigste økonomibillett.![]()
Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere?