• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eurobonus julekalender

Re: Eurobonus julekalender 1. desember

Typisk uflaks...

Skal til Dublin 15 Mars jeg, og Paris 25 Mars....

Inn i gamperævva...

Kim

Gjelder det i alle klasser?

T/R OSL - ORD vil gi omtrent 60 000 poeng i C?

Ja, står ikke noe om begrensninger, så som EBG og med reise i Business vil det komme over 60000 poeng ja.. Ikke verst det!

Kim

.... Så får du tredoble ekstrapoeng (3000 - 22000). Er det da begrenset oppad til 22000?

Det var jo en ny vri!
Synes dette virker lovende jeg.
Blir spennende å se hva som kommer de neste dagene frem mot jul!

BF:cool2

Noen som vet om det gjelder kun nye bestillinger, eller om man får også på allerede bestilte billetter?

Vet noen om disse ekstrapoeng teller i status sammengen, så an kan få 22' ekstra poeng som da teller med opp imot gullkort grensen på 45' ?

Vet noen om disse ekstrapoeng teller i status sammengen, så an kan få 22' ekstra poeng som da teller med opp imot gullkort grensen på 45' ?

Nei. Ekstrapoeng gir ikke status.

Typisk min luck har CPH-ORD-CPH i slutten av desember med retur den 9. januar... :(

Hadde i grunn håpet på gode poengturer med eurobonus, ikke få poeng ved tur..
Men men, får vente å se :)

Trengte leiebil på Reykjavik i Februar jeg, så passet fint den.. Booket med Hertz og fikk samme pris som på Avis og Sixt, men med ekstrapoengene var det jo mer verdi med Hertz.. :)

Kim

Prøvde å bestille:

•MUST PERFORM A NEW RATE REQUEST OR SELL ANOTHER VEHICLE [DE517

Ting som tyder på at SAS IT fikk ansvaret for kampanjen hos Hertz.

Hadde i grunn håpet på gode poengturer med eurobonus, ikke få poeng ved tur..
Men men, får vente å se :)

En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:

En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:

Akk, o'vel, nå blir man jo sittende til julekvelden og vente på IC reisa - så sant om SAS IT takler det ;)

Beklager nybegynnerspørsmålet, men hvilke poeng er det du får trippelt av? Vil det si at om jeg får 7000 eurobonuspoeng på en reise til EWR, så får jeg i tillegg triple poeng for dette, men som ekstrapoeng? Eller hva er det jeg misforstår? :)

Back