Borte![]()
Mye slikt hos det selskapet. Vi har en tråd om det et annet sted. Ikke rart den prisen er borte nå siden noen har skrevet om det med store bokstaver på nettet. Det var ikke smart.
Well, den har været gennemdiskuteret åbent på FT og andre sites, og da den har været tilgængelig i flere dage - OG har været mulig at booke direkte på selskabets egen side, valgte jeg at dele den med jer. Jeg skrev ikke noget i overskriften om selskab eller fra-destination, men det ændrede moderatorerne i løbet af minutter.
Hvis laurenz ikke vil have lignende information i fremtiden, skal jeg nok lade være...
Well, den har været gennemdiskuteret åbent på FT og andre sites, og da den har været tilgængelig i flere dage - OG har været mulig at booke direkte på selskabets egen side, valgte jeg at dele den med jer. Jeg skrev ikke noget i overskriften om selskab eller fra-destination, men det ændrede moderatorerne i løbet af minutter.
Hvis laurenz ikke vil have lignende information i fremtiden, skal jeg nok lade være...
Beklager, du misforsår meg. Jeg her ingenting å utsette på ditt tips, overhodet ikke, jeg er glad for slike tips jeg. Jeg sikter derimot på den nettsiden som skriver om dette i klartekst.
Vi har en diskusjon om disse prisene her http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=104548
Som regel blir slike tips ikke diskutert i klartekst fordi prisen da som regel fordufter fortere en du aner. Og nå har noen i AZ åpenbart fått med seg den sida som det er linket til.
OK, fair nok.
Der er i dette tilfælde ikke tale om en "YQ dump", men en "fare mistake".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.