Oslop ScanFlyer Blue 8 Aug 2012 #2 Re: Noen som vet hvorfor TG955 er så forsinket fra OSL i dag? LN-MOW said: Må være smittsomt .. SK973 er utsatt til i morgen .. Click to expand... Husker jeg rett skyldes det at det står/har stått en maskin litt værfast i PVG
Re: Noen som vet hvorfor TG955 er så forsinket fra OSL i dag? LN-MOW said: Må være smittsomt .. SK973 er utsatt til i morgen .. Click to expand... Husker jeg rett skyldes det at det står/har stått en maskin litt værfast i PVG
FlyHi ScanFlyer Crusty 8 Aug 2012 #4 Kan sagtens hænge sammen med PVG. Var det ikke en motor som måtte lukkes ned efter en del timer på udrejsen, som måtte fixes? Der blev forøvrigt også brugt en A340 på CPH-EWR igår, men den skulle jo gerne være kommet hjem igen imorges.
Kan sagtens hænge sammen med PVG. Var det ikke en motor som måtte lukkes ned efter en del timer på udrejsen, som måtte fixes? Der blev forøvrigt også brugt en A340 på CPH-EWR igår, men den skulle jo gerne være kommet hjem igen imorges.
T TOS_EBG ScanFlyer Silver 8 Aug 2012 #5 Utflyttet said: Værfast? For dårlig sikt til å ta av grunnet smog? -A Click to expand... Var det ikke en tyfon som traff der?
Utflyttet said: Værfast? For dårlig sikt til å ta av grunnet smog? -A Click to expand... Var det ikke en tyfon som traff der?
D Dash ScanFlyer Gold 10 Aug 2012 #7 Jeg kom inn til PVG med sk997 den 8/8/12 og kan bekrefte at været ikke var helt greit den dagen, for å si det litt mildt. En del turbulens på innflygningen mot Shanghai, men vi kom oss greit ned.
Jeg kom inn til PVG med sk997 den 8/8/12 og kan bekrefte at været ikke var helt greit den dagen, for å si det litt mildt. En del turbulens på innflygningen mot Shanghai, men vi kom oss greit ned.