![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Del1 : http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=107126
Del3: http://forum.flyprat.no/showthread.p...113#post769113 1AUG12 AMS - ATL Sete #5A DL175 767-300ER Da var tiden endelig inne for å prøve mitt første 180 lie flat sete! Tidligere har jeg kun flydd KLM internasjonalt, og begynner å bli noe lei av deres "glide-seter" Derfor gikk jeg smilende gjennom tuben og inn for å finne plassen. Denne gangen boardet alle på flyet helt fremme, og det var noe irriterende. Da det er 36 seter i BusinessElite, er det allerede nok folk der og nå skal alle de andre gå forbi også ![]() ![]() ![]() ![]() God benplass var det også ![]() Denne gangen fikk jeg ikke med meg noe om tidspunkt, men tror vi tok av sånn ca på tia. Selv hadde jeg ikke hatt noe i mot å tibringe mer tid om bord, men det var ikke lenge før vi var på vei mot Atlanta ![]() Etter en stund ble vi servert noe å drikke, og jeg valgte cola denne gangen. Jeg har gått i alkoholfella før. Begynner jeg med øl/vin allerede i starten, er jeg mer på do enn jeg er i sete ![]() Ganske fort etter takeoff blendet de fleste i cabinen vinduene, og jeg følte jeg måtte gjøre det samme. Jeg orket ikke å styre med blitx, så bildene er noe mørke. Etter maten tok det jo helt av, og det føltes som om jeg var på et red-eye fly!! ![]() Forrett var: GRAVLAX With caper relish and cream Cheese SEASONAL FRESH FRUITS YOGURT Selv er jeg ikke så alt for glad i annet enn kokt/stekt fisk, men jeg spiste litt av det. Kjørte derimot i meg frukten, brødbiten og noe av yogurten, som forøvrig var ganske så velsmakende. ![]() Til hovedrett hadde jeg: BEEF TENDERLOIN AND OMELET With swiss cheese and caramelized onions served with sauteed potatoes Jeg hadde faktisk bare ventet meg en frokosttallerken med granola, yogurt og litt frukt, så jeg var ganske fornøyd når jeg kunne velge et stykke kjøtt ![]() ![]() Til dessert valgte jeg: VANILLA ICE CREAM SUNDAE with your choise of sauses, whipped cream and chopped nuts Isen var god, og en flott avslutning på måltidet. ![]() Som nevt var det ganske mørkt under hele turen, så jeg la meg ned til å sove litt etter maten, og fikk 2 raske timer på øyet! Ganske mørkt bilde, men men. ![]() Jeg våknet til en midflight snack som bestod av Chocolate Chip cookie og drikke. Jeg fikk ikke 1 men 2 kjeks og en liten flaske vann! Kjeksene var varme og smakte meget godt. ![]() Tiden var også inne for et par Heineken. Ingen tur uten et par av de ![]() ![]() I menyen hadde vi 2 valg for pre-arrival snack, enten en kald salat med røkt laks, eller et kyllingsandwich. Men da de kom rundt sa de at de ikke hadde kyllingsandwich, men et innpakket ostesandwich de serverte i coach. Jeg vet ikke om dette har en sammenheng med "nål" hendelsen, men jeg går nesten ut i fra det. Som nevnt er jeg ikke så fan av røkelaks, så jeg valgte sandwich. Det smakte helt ok, og salaten ved siden av var bra. ![]() Tiden var snart inne for å lande, og jeg fikk tatt et siste bilde av seteryggen! Vi fikk selvfølgelig amenity kit, men dette glemte jeg helt å ta bilde av. Tok et her hjemme da, og den så slik ut: ![]() Det var også et par sokker der, men de brukte jeg på flyet! Tok ikke lang tid før vi gikk inn i den nye internasjonale terminalen i Atlanta, og alt gikk fort og smooth gjennom immigration/customs. En flott flytur jeg gjerne vil gjennta. Jeg setter så utrolig pris på å ha vindusplass samtidig som jeg slipper å hoppe over sidemannen når jeg skal på do ![]() Last edited by WooAa; 02-08-2012 at 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fin rapport. Er vel den første av Delta sin oppdaterte biz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KRS-AMS-JFK-SFO Delta Business Elite | WooAa | TripReports | 17 | 23-08-2013 08:48 |
SFO-LAX-JFK-AMS-KRS Delta First/Business Elite | WooAa | TripReports | 11 | 19-08-2013 21:04 |
SFO-JFK-AMS-KRS Delta/KLM Business | WooAa | TripReports | 5 | 28-08-2012 17:21 |
Del3 KRS-AMS-ATL-SFO Klm/Delta (Business/First) | WooAa | TripReports | 4 | 20-08-2012 01:06 |
Del1 KRS-AMS-ATL-SFO Klm/Delta (Business/First) | WooAa | TripReports | 2 | 20-08-2012 01:03 |