TripReport OSL - LHE via CPH Oppdatert med bilder av Pakistan
Hei!
Jeg skrev en lang trip report men av merkelig grunn så ble jeg logget ut, men da får jeg prøve å poste lite versjon av den nå.
Reiste til Lahore via København med PIA fra Oslo 27.06.2012 på førsteklasse. Jeg reiser hvert år til Pakistan og det var første gang jeg reiste med AP-BHV som er 777/340ER maskin. Jeg reiste med førstekalsse mens andre i familien reiste i økonomiklasse.
Flyet var litt forsinket fra OSL som kanskje ikke er så stor overaskelse.
OSL - CPH
Det tok ca 40 min å reise fra Oslo til København og det ble servert små snacks.
Noen bilder fra hva som er ble servert.
Plastikk bestikk som blir gjenbrukt.
Kylling lår og kylling nuggets med ketchup.
Kopp te som er vanlig.
Etter 40 min så landet vi i København og det var tydeligvis noen problemer med innsjekking og det ble noe tull der så vi ble værende der 1 time ekstra. Det var veldig god ventilasjon foran i førsteklasse, mens det bak var varmt som faen.
Etter ca 2 timer tok flyet av mot Lahore.
Etter noen minuter ble etter det ble det servert middag.
Her har dere noen bilder.
Det ble delt ut meny og ørepropper til IFE
Som dere kan se så fikk jeg deffekt en og den ble returnert tilbake og jeg fikk en ny.
Det ble delt ut kopper og tallerken og jeg var nok heldig som fikk denne som ikke var vaska skikkelig.
Det ble servert salat først som bestå av ananas og gulrot, sammen med hvitløksbrød med drikke. Jeg elsker Mountain Dew så det ble på meg.
Hovedrett ble ris, med kylling tikka, linser (dal)
Til Dessert ble det servert sjokoladekake og jeg orket ikke spise mer og sa nei takk til det.
Noen bilder av IFE
Del 1
Hei!
Jeg skrev en lang trip report men av merkelig grunn så ble jeg logget ut, men da får jeg prøve å poste lite versjon av den nå.
Reiste til Lahore via København med PIA fra Oslo 27.06.2012 på førsteklasse. Jeg reiser hvert år til Pakistan og det var første gang jeg reiste med AP-BHV som er 777/340ER maskin. Jeg reiste med førstekalsse mens andre i familien reiste i økonomiklasse.
Flyet var litt forsinket fra OSL som kanskje ikke er så stor overaskelse.
OSL - CPH
Det tok ca 40 min å reise fra Oslo til København og det ble servert små snacks.
Noen bilder fra hva som er ble servert.
Plastikk bestikk som blir gjenbrukt.

Kylling lår og kylling nuggets med ketchup.

Kopp te som er vanlig.

Etter 40 min så landet vi i København og det var tydeligvis noen problemer med innsjekking og det ble noe tull der så vi ble værende der 1 time ekstra. Det var veldig god ventilasjon foran i førsteklasse, mens det bak var varmt som faen.
Etter ca 2 timer tok flyet av mot Lahore.
Etter noen minuter ble etter det ble det servert middag.
Her har dere noen bilder.
Det ble delt ut meny og ørepropper til IFE

Som dere kan se så fikk jeg deffekt en og den ble returnert tilbake og jeg fikk en ny.

Det ble delt ut kopper og tallerken og jeg var nok heldig som fikk denne som ikke var vaska skikkelig.

Det ble servert salat først som bestå av ananas og gulrot, sammen med hvitløksbrød med drikke. Jeg elsker Mountain Dew så det ble på meg.

Hovedrett ble ris, med kylling tikka, linser (dal)

Til Dessert ble det servert sjokoladekake og jeg orket ikke spise mer og sa nei takk til det.
Noen bilder av IFE

Del 1
Last edited: