Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noe systematkk i hvor de blir benyttet - hvor stor er faren for at vi ender opp med den kjipe maskinen?
Blander du litt nå? NGA er DY sin.
Skal selv fly B737 - 800 winglets og B737- 700 winglets i sommer.
Hvordan er disse med tanke på beinplass osv?
Har SAS andre B737-800 med winglets enn det/de maskinen(e) som har de kjipe harde og trange skinnsetene?
OSL-NCE står oppført med 787-800(winglets) neste uke og jeg frykter det verste.....![]()
Håper vi ikke får en av Air Europa maskinene nedover da. Noen som vet om de brukes mye til NCE?
Stemmer dette, Men det gjelder samme vis for LN-RGA...
Ser ikke lovende ut... Ser ut til å være mye ex Air Europa når det er 737-800 winglets....
Har SAS andre B737-800 med winglets enn det/de maskinen(e) som har de kjipe harde og trange skinnsetene?
OSL-NCE står oppført med 787-800(winglets) neste uke og jeg frykter det verste.....![]()
28.juli :8:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.