Det vet man nok når rutetidene blir lastet opp på ba.comHvordan vil dette se ut i praksis for flyplassene på vestland. Blir det nattstopp med avgang om morgenen fra SVG/BGO? Og en avgang midt på dagen/ettermiddag?
Det vet man nok når rutetidene blir lastet opp på ba.com![]()
Da kan jeg jo kaste inn noe som kanskje kan gi pekepinn...En bekjent av meg som jobber i BA sendte meg melding i går fra nattstopp i Stavanger fra i går til i dagIkke vet jeg hva som var årsaken til det, ei heller funnet ut hvilket hotel de var på enda.
Da kan jeg jo kaste inn noe som kanskje kan gi pekepinn...En bekjent av meg som jobber i BA sendte meg melding i går fra nattstopp i Stavanger fra i går til i dagIkke vet jeg hva som var årsaken til det, ei heller funnet ut hvilket hotel de var på enda.
Hyggelig at BA kommer til å satse med 2 daglige avganger fra SVG og BGO og 5 daglige fra OSL. I knew it fra en annen tråd i dette forumet at BA kommer til å satse på 2XDaily til SVG og BGO, muligens fra vinterprogrammet i år. BA vet at de må legge til rette rutetidene såpass bra at man har lite ventetid hvis man skal videre til/fra oil destinations som Aberdeen, Houston og hvor det måtte være. Slik vil de ihvertfall kapre LH, KL og muligens SK sine kunder. Skal ikke se bort ifra at det blir night stop i SVG og BGO.
BA kommer nok ikke til å få så mye av pax'en til ABZ nei, med mindre pax har "god tid" eller vil tjene mil og sånn hos BA.
Widerøe, SAS og Eastern flyr jo allerede på ruta. Tviler på at det er plass til en til.
I did not know fra en annen tråd - kan ikke finne den heller..... Men; hvor mange daglige er det direkte SVG-ABZ, og hvor mye lengre er flytiden i f.t via LHR...? Tror ikke det blir den hotteste...!
I knew it fra en annen tråd i dette forumet at BA kommer til å satse på 2XDaily til SVG og BGO, muligens fra vinterprogrammet i år.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=750527#post750527
Her har du svaret på der jeg sier at jeg antok at SVG/BGO-LHR ville få 2XDaily avganger med BA.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.