Air Mauritius (MK)

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Mine svogere m/bedre havlvdel sjal til Mauritius i neste måned og tenker å fly med Air Mauritius fra LHR/FRA. Noen som har fløyet med dem og kan si noe om standard, kvalitet, inflight service,regularitet etc.etc. Brukte www.wideroe.no og fant hyggelig priser på ca 8900 kroner t/r OSL for dem. Noen billigere ????

Replying to Topic 'Air Mauritius (MK)'

Fløy med de for 5 år siden fra CDG til Mauritius.
Kan anbefalles, ingen ting som trakk ned på vår tur.
OnTime, Rene fly, god mat, hyggelig crew.

/G

Replying to Topic 'Air Mauritius (MK)'

Hei, jeg befinner meg pa Mauritius naa.
Vi floey hit med Austrian Airlines i aar, men i fjor floey vi Air Mauritius A340 t/r FRA-MRU.

Synes selv selskapet ligger et hakk over snittet baade naar det gjelder plass og service. 33 tommer pitch paa turistklasse (noe som er 1-2 tommer mer enn endel av konkurrentene) og store behagelige "oerelapper" paa seteryggene, ikke ulikt det som var paa noen Braathen maskiner en stund.

Fikk desverre ikke proevd first -og businessclass, men det saa slett ikke vaerst ut der heller! :up:

Ellers var det in-flight entertainment i alle seter (det har jo blitt standard hos omtrent alle selskaper etterhvert) og matserveringen var ogsaa litt over gjennomsnitt syntes jeg. Og alt som maten serveres paa og i baerer motiver av tropiske planter, fisker , frukter etc som minner oss om destinasjonen vi er paa vei til. Her er noen bilder av dette.

Jeg satt og leste i et blad paa hotellet tidligere i dag, der var en stor artikkel om Air Mauritius. Selskapet later til aa gjoere det svaert saa bra, og har bestilt tre stk nye Airbus 340-300E.
Fra foer har de 5 A340-300, 2 stk B767, to A319 , 1 ATR72-500 , 2 ATR 42-500, og tre BELL JET RANGERS helikoptre i flaaten. Ikke saa veldig stort selskap med andre ord.

Jeg velger gjerne Air Mauritius igjen hvis det passer slik ved senere besoek paa tropeoeya.

Back